Diskuze: Náhodné generování terénu ve 3D
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Docela by mě zajímalo, cos to vlastně naprogramoval podle toho videa. Pod pojmem 2D prostor si lze představit skoro cokoli.
Dobře. Programoval jsem 2D hru a mohl by jsi mi trochu poradit s tím na co jsem se ptal prosím?
Na nic jsi se neptal. Psal jsi jen o sobě a svých představách.
Ptám se, jak naprogramovat generování náhodného terénu ve 3D.
Použij Unity3D: https://unity3d.com/ a ne Game Maker.
Unity3D znám. Ačkoliv jsem hledal video (třeba i anglickém jazyce), ve kterém by ukazovali jak vytvořit generování náhodného terénu, nenašel jsem. Víš o nějakém?
Já v Unity nedělám, ale nemůžeš přece všechno dělat podle videa. Normální postup je ten, že se s prostředím seznámíš komplexně a pak v něm děláš, cokoliv chceš. Opačně to nefunguje. Nevadí, že máš cíl, to je v pořádku. Jen k němu musíš po jednotlivých schodech. Snaha skočit rovnou na cíl vede k rozbité držce.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.