Diskuze: Nastavení kamery v gamemakeru
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, díky za reakci.
Potřebuji tu kameru naprogramovat tak, aby výsledek vypadal takto: http://www.gamersglobal.de/…2-hd-edition?…
Dělám si vlastní strategickou hru a chtěl bych, aby hráč viděl své jednotky, budovy atd. Přesně jako v AOE2.
S tímhle izometrickým pohledem se to nejlíp dělá tak, že si předrendruješ obrázek a pak ho jen správně umístíš. Nicméně, pokud myslíš, že uděláš realtime strategii s množstvím jednotek větším než malým, na rozumně prostorné mapě a to vše v čistém Game Makeru, bez nějakých rychlých knihoven, tak na to zas honem rychle zapomeň.
PS: doporučuji nedělat hru co vypadá "jako jiná hra", to je 90% šance na fiasko
Jistě, ale já ji dělám pro sebe. Nechci dělat extrémně hustou hru, jde mi jen o zkušenosti. Možná jsem to špatně napsal, nechci dělat AOE, nýbrž mi jde pouze o naprogramování kamery a to tak, aby vypadla jako v AOE. Bohužel nevím, jak se programuje. To je jediné, co mi stojí v cestě. Pokud víš, jak má vypadat kod, tak tě prosím, zda by jsi mi ho napsal, byl bych ti hodně vděčný.
Mýlíš se ve více věcech najednou. Mluvit o kameře má smysl jen při použití 3D režimu a ten je v Game Makeru nepoužitelně špatný. Klidně si hraj. Časem sám pochopíš, že to nejde.
Systém projekce ve 3D se nastavuje funkcí:
d3d_set_projection_ext(xfrom, yfrom, zfrom, xto, yto, zto, xup, yup, zup, angle, aspect, znear, zfar)
Díky za odpověď. Ten kod jsem zkusil, ale nechce mi to fungovat. Mohl by jsi mi k tomu napsat něco víc, prosím?
Problém jsem již vyřešil, děkuji všem za odpovědi.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.