Diskuze: Obchádzanie objektov
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 13 zpráv z 13.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Dá se to udělat všelijak, ale stěží to za tebe někdo bude dělat.
Obzvlášť když jsi sem nedal svůj zdroják.
Funkce, která se k takovým věcem hodí je mp_potencial_step.
Nejjednodušší bude, když se ten naháněč po nárazu vydá náhodným směrem.
Kit ale pak by vkuse chodil po mape...
... jako správný opilec. Opilcova procházka je uznávaná matematická metoda, tak proč by nemohla fungovat ve hře?
Kit ješte jedna vec. Pridal sem do hry healthbar ale hra už nefuguje. Nič se nehýbe a nefunguje. Mapku mi zobrazí ale nič se tam nedá delat. Kdyz objekt ktery ma za ulohu vytvaret health bar z mapy vymazu tak hra fuguje.. Pritom to isté maám u druhé hry jenže tama hra normálne funguje tak ted nevím kde je problém.
Vždyť jsi napsal, že je problém v tom objektu, který dělá
healthbar.
Pokud jsi ho programoval sám, tak přece musíš být schopen snadno
najít,
co je v něm špatně. Nechápu, proč nutíš Kita aby hádal z křišťálové
koule,
když ty na to u sebe přímo koukáš.
Už jsem to našel..chyba bila ve step i kdyz nevim jaka protoze mi v druhe hre funguje... Health bar jsem delal podle videonávodu.
Já věděl, že to najdeš.
Jinak návod na healthbar je i tady:
http://www.itnetwork.cz/…-health-baru
Myslím, že jediný způsob jak může něco jako healthbar zasekat celou
hru
je nekonečná smyčka. Nejspíš jsi tam něco takového měl.
Chyba byla nekde v stepu kde byly prikazi ze ked bude mensi než 0 tak se restartne hra a napise prehral si....nevim no..
aha
to by mi nenapadlo....no okej
diki
Zobrazeno 13 zpráv z 13.