Diskuze: Obchod
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Pokud to chceš ukládat tak spíš přes ini soubory, ale záleží na tobě. Jinak si normálně vytvoříš proměnou s názvem věci a za "=" dáš třeba "locked" jako zamčené a "owned" jako koupené. No a pak stačí už jen zjistit čemu se to rovná a podle toho načíst co potřebuješ. Samozřejmě když na tu věc klikneš tak přepíšeš proměnou třeba na "owned" jako, že je ta věc koupená.
a keď si chcem spraviť obchod aj s hlavnou postavou? ako mám spraviť to že mi aktivuje inú postavičku?
INI soubory?? NÉÉÉÉÉÉ, prosím už nééé.
XML je cesta, když už ini tak aspoň do binárky.
Udělat obchod je koplexní záležitost a (asi) nikdo ho za tebe psát
nebude, je na tobě jestli použiješ prefix global, ve skutečnosti je to
úplně jedno
Hodně zdaru
Jestli myslíš jako že tam budeš mít několik postav na výběr, tak bych to udělal stejně, akorát že do tý proměnný dáš ještě jednu možnost a to "selected" jako že je vybraná ta postavyčka.
EDIT: to je pro kocourmatej
OMLOUVÁM SE, TOHLE JE PRO KOUCOURMATEJ
Já jsem mu jen navrhl jak to udělat. Klidně si to může udělat přes XML,
ale pokud je začátečník bude to pro něj přes INI určitě lehčí.
Hate dle libosti, na tom že mám pravdu to nic nezmění
INI je blbost už jen proto, že si ho uživatel může přepsat v text.
editoru.
INI totiž znamená inicializační tzn. použitelné k nastavení kvality
obrazu, keybindingu, bla, bla, bla...
Když se to jako začátečník naučíš špatně budeš to dělat špatně
pořád
Jakmile se chlapec naučí serializaci a deserializaci zjistí, že je to mnohem
praktičtější než ini...
Když už chceš používat ty ini soubory tak si je převeď do binárky a
zpět, co je na tom k nepochopení??
Don´t hate and learn
Zobrazeno 9 zpráv z 9.