Diskuze: odkaz do podsložek?
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 14 zpráv z 14.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Nejsem si jistý co tím myslíš, jako aby se při kliknutí na objekt odkázalo na sprit?
execute_shell([adresa1],0)
execute_shell([adresa2],0)
nebo použij
sprite_load_sprite(name)
mam na mysly že mam dva objekty dejme tomu zmáčknutí vyvolám akci
sprite_index=název
a u druhého je to samý. mam dav sprity stejného ména ale každý je v jiné
podsložce takže nevim co mam napsat před ten název abych u jednoho objektu
odkazoval do podsložky1 a u druhého do podložky2
snad to pochopis
teprv začínám:)
já bych udělal to že vytvoříš nějaký obejekt který bude panáčka nasměrovávat na souřadnice myši, vložiš do stepu skript
if mouse_check_pressed
za podmínku dáš sledování pozice mouse_x a y a neřešil bych to přes global
add1 - no tak to skusim vysvětlit jinak:
jak je v GM adresář "sprites"
tam se dal "create group" se jmenem "složka1"
pak se udělal to sami znova a vytvořil "složka2"
ve "složce1" sem vytvořil sprites se jmenem "název"
a ve "složce2" jsem vytvořil jiný sprites se stejným názvem "název"
a ted bych potřeboval u příkazu "sprite_index=" rozlišit tyto dva sprity se
stejným názvem
samozřejmě ty názvy spritů měnit nechci...
jestli to ani ted nepochopis tak už nevim jak to jinak vysvětlit
add 2 - tamto sem udělal že to kontroluje pozici miši zda je volná a funguje mi to dobře, ale dík
takže jestli to chapu dobře tak to nejde jinak se to bude hadat...
prakticky být stejné nemusí, ale budu pužívat větší počet sprites
tak sem myslel že si to trochu zjednodušim a rozhazim to jen do složek na
které bych odkazoval aniž bych musel měnit každý název spritu v kódu...
Zobrazeno 14 zpráv z 14.