Diskuze: Otáčení nepřítele ve 2 směrech
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 12 zpráv z 12.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Z tohohle nikdo nepozná, co ti nejde... Napiš to znova a podrobněji.
Jednoduše chci aby se AI nepřítel otáčel za hráčem doleva Nebo doprava. Všechny tutoriály byly dělány pro pohled z ptačí perspektivy takže se nepřítel o táčel dokola do všech směrů. Snad už je vše jasné, kdyžtak nápis co se ti zdá nepochopitelné.
if(hrac.x < nepritel.x){
// otočit doleva
}else{
// otočit doprava
}
a to mám dát do stepu nebo creatu hráče nebo nepřítele? ať tak či onak ani jedno nefunguje :/
a mám nijak nadefinovat ty strany? takhle to nefunguje
Místo těch komentářů tam doplň změnu té strany. To je vše.
a to právě nevim jak se strana mění. To je nákej x_scale nebo tak nijak?
Máš obrázek postavy, která se dívá doprava. Pokud se má dívat doprava, je image_xscale nastavené na 1, pokud doleva, je image_xscale -1.
Díky, konešně jsem to pochopil a funguje
Zobrazeno 12 zpráv z 12.