Diskuze: Podmínka pro sprite
Tvůrce
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Opět nerozumím tvé otázce, ale ke spritu objektu přistupuješ pomocí proměnné sprite_index.
Mám postavu a chci různé spraity - doleva + stojící, doprava + stojící. No a všechny jsou animace - takže pokud bych je volal pořád, tak by se zobrazoval jenom první obrázek - něž by se to přehrálo někam dál, už by to bylo zavolané znovu. Takže to potřebuji zavolat jenom při neshodě,...
Jo, tenhle problém se tu také řeší pořád Způsobů je mnoho, ale asi se stačí jen před změnou zeptat, jestli už tam ten sprite není, ne?
if (sprite_index != sprite_vlevo)
sprite_index = spr_vlevo;
Tak to chci samozřejmě udělat - ale jak? Dělám v tom poprvé - kdybych uměl psát pomocí kódu, dělalo by se mi lébe. Ale i tak - jak to mám udělat pomocí GM ikonek - var?
Ikonky snad ani nepoužívej V záložce control máš Execute code ikonku, do té dej kód co jsem ti výše poslal.
Děkui - to se mi bude mnohem lépe programovat...
Zobrazeno 8 zpráv z 8.