prosím pomoc, skóre se mi v mojí skákačce nevykresluje napevno na
monitoru, když s postavou odejdu, skóre tam zůstane a pak ho ani nevidím. A
prosil bych to přes ikonky, nechce se mi to celé předělávat. Projistotu sem
dám screenstot. Pokud vám screenstot nestačí, aby ste mě pochopily, tak
přidám odkaz na mé video s tím errorem: http://www.youtube.com/watch?…
Ahoj, vykresli ho ve vsech roomech zvlášt.
Ty si to udělal tak že si to dal do jedeno (do prvniho) roomu to score a
ovladas postavicku a obrazovka se ti posunuje zaroven s hracem.
Pokud chces aby se ti posunovala obrazovka s hracem tak to tak nech jenom to
score vykresli v kazdem roomu.
Podle screenshotu hry stěží někdo pozná, co máš špatně.
Dej to na uložto hned a když tu bude zrovna někdo, kdo má čas,
tak ti tam ty chyby třeba najde.
Já bohužel zrovna odcházím a budu až někdy pozdě..
U programování musíš přemýšlet, tím, že tu budeš hulákat jak ti
něco nejde se to nenaučíš. Když kreslíš healthbar, chce to po tobě 2
souřadnice. První levého horního rohu a druhou pravého dolního rohu. Když
kreslíš na souřadnice view_xview[0] a view_yview[0], pravý dolní roh bude
mít nečekaně souřadnice: view_xview[0] + šířka a view_yview[0] + výška.
Si to namaluj, udivuje mě, že programuje někdo, kdo neumí sečíst 2
čísla. Bar tedy budeš kreslit třeba na:
Začni s něčím jednodušším než se skákačkou a projeď si zdejší
tutoriály, musíš se nejprve na něčem naučit úplné základy aby byl pak
schopný udělat složitější hru.
Jo a že to máš přičíst jsem ti psal. Navíc mi to přijde logické.
ještě potřebuji poradit, s tím jak udělat, aby se score a životy při
přechodu do jiné místnosti přestalo zobrazovat (aby zmizelo) ale aby se to
stalo, jen při nějakém přechodu, ne při všech..
Nikdo jiný ti neporadí, ty totiž nepotřebuješ poradit, ty se to
potřebuješ naučit a k tomu není diskuzní fórum ani to za tebe nikdo
neudělá, k tomu jsou tutoriály.
Existují i jednodušší hry, zkus si nejdřív udělat hru, ve které
budeš mít pouze míče, které se budou odrážet ode zdí, a po kliknutí na
míč se ti přičte score, a zároven změní pozici. Potom přidej dvě pálky
a udělej z toho hru pong. Dále odstran jednu pálku a přidej cihličky a
máš z toho arkanoid.
potom můžeš zkusit pacmana a až potom si můžeš troufnout na nějakou tu
skákačku anebo se naučit GML.
"začít s jednoduchýma hrama.. ok .. tato je jednoduchá!"
"hit rat je nuda, skákačka je lepší, třeba mi někdo jiný poradí.."
Snad mi lidi prominou, ale ty jsi dobře v prde*i. Přítěž pro
společnost. Nechápu, že už ti to tu někdo dávno nenapsal. Nezlob se na
mě, ale pokud je pro tebe skákačka tak jednoduchá, proč si jí teda
neuděláš a brečíš tu, že neumíš sečíst dvě čísla?! Někdo jiný ti
poradí? A jak chceš poradit? Aby ti to někdo celé udělal? Na to zapomeň,
'sdraco' ti řekl všechno, co potřebuješ vědět a to že neumíš základy,
je tvůj problém. Základy tě nikdo na fóru učit nebude, projeď si
tutoriály, chvilku se teda nuď u nudných her.
Takže doporučuju :
naučit se základy jazyka
naprogramovat si jednoduché hry
postupovat podle tutoriálů na devbooku nebo jinde od první lekce
mrkni taky na matiku ať umíš násobit, dělit, sčítat a odečítat
už nepiš prosím pomoc, pls helpněte ne?! ( myslíš že ostatní nemají
nic lepšího na práci?
)
popřemýšlet nad sebou
Pokud se po těchto bodech nebudou dařit podmínky, sčítání nebo třeba
násobení, zkus zažádat o návštěvu psychiatra, jestli tam nebude někde
nějaký problém. Pokud jsi ve 4té třídě, základní školy ( pomocné ),
plně chápu tvojí zmatenost a hluboce se omlouvám.
Tohle už asi nemá cenu ani komentovat.
Jen je úžasné, jak někdo dokáže zároveň prosit o pomoc
a zároveň všechny kdo se o to pokusí posílat do ..
Možná by tu někde měl být návod jak položit dotaz.
Třeba před založením vlákna.
Je z toho totiž vidět ta silně zkreslená představa,
že on dělá všechno správně.
Ahoj, nerad bych Ti do toho "kecal" ale bugy jsou možná způsobené
synatexickými chybami v kódu, těch se nejvíce vyskytuje při rychlém
zápisu kódu. Projeď si celý kód a zkus chyby objevit.
Pro představu: pracuji s dalšími pěti lidmi v týmu, makáme na projektu
Dragon rise 2 (2D RPG). Celkem na tom pracujeme asi tři měsíce a herní linie
Main Questu nepřesáhne dvě hodiny.
S pozdravem Matěj Štágl, zakladatel skupiny platinumsoftware
[J-Fulix] Winitrix má pravdu, základy jsou těžké ale stojí to za to.
"Nudné hry" můžeš obohatit o své vlastní nápady a udělat tak zajímavou
hru.
Já se aktivně učím cca. 2 roky a zdaleka neumím vše.
Kritiky bolo dost. Porovnaj si co sa pri pade na lavu stane a co tomu chyba,
ked na nu len nabehnes. Neviem ako mas ten kontakt rieseny, ci je to cez koliziu
s objektami alebo checkujes x-ove suradnice. Ak si sam dospel (alebo aspon
porozumel) tomu co sa deje pri skoku, nasimuluj rovnake veci aj pri "vyjeti" na
lavu.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.