Diskuze: Posouvajici se bar
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Je to docela zajímavé cvičení. Určitě bych to řešil jinak - myslím,
že se to zbytečně komplikuje, když máš každou ikonu jako sólo objekt.
Viděl bych to spíše na jeden objekt Bar. Ten by obstaral vykreslení a vracel
kliknutou hodnotu. Velice se to tím zpřehlední - viz ukázka.
https://www.dropbox.com/…ovingBar.zip?dl=0
Moc dekuji
Ted jsem na to rychle koukal a nestacim se divit jak je to o tolik jednoduzssi.
Jeste se tim proctu vic v nedeli, ale uz ted na to neprestavam myslet Jsou tam veci ktere ani neznam, ale
rad se nove veci priucim. Ses opravdu trida.
Jeste se chci zeptat kde se meni hodnota o kolik se bar po kliknuti ma
posunout?
Jinak si to projdu vic a dam urcite vedet, moc si vazim tve pomoci. Psal jsem to na radu for i na ten od Yoyo a ani jeden uzivatel neodpovedel.
Prijemny vikend
Martin
Proměnná, která určuje aktuální posun se jmenuje offset a je v pixelech plus i mínus. Automatické řízení změny offsetu jsem udělal alarmem. Když nastavíš alarm[0] na nějaké číslo, tak se offset bude snižovat o jeden pixel tak dlouho, dokud ten alarm nedoběhne do nuly. Podobně alarm[1] offset zvyšuje. Takže stačí kdekoli v kódu dát
Bar.alarm[0]=128;
a ikony pojedou nahoru tak dlouho, než se posunou o 128 pixelů. Důležité je, nesmazat eventy alarmů i přesto, že neobsahují žádný kód.
Možná trochu zajímavější je alarm[2], který umí změnit obsah ikon celého baru a to zase tehdy, až uplyne nastavený čas alarmu. Užitečné je, že je to celé Fire & Forget. Nastavíš a už se nestaráš, protože až dojde správný čas, věci se stanou samy.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.