Diskuze: Posouvani, fyzika
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Především ten projekt musíš exportovat do .gmz
To cos nacpal na uložto je dost k ničemu.
Omlouvám se... http://ulozto.cz/…project1-gmz
Abys tam měl nějakou fyziku, musíš ji nejprve zapnout.
Ikonka bounce fyziku nedělá.
Zapnul jsem u toho tvého
https://www.dropbox.com/…fdn/Phys.gmz?dl=0
nějaké základní parametry, ale dobrá fyzika není vůbec jednoduchá
záležitost. A taky neexistuje pojem "chovalo reálně". Chování je v reálu
různé. Něco se odráží hodně, něco málo a všechno se musí nastavit a
vyladit tak, aby to připomínalo např. gumu, beton nebo vodu.
No... Ta nově nastavená fyzika UPLNE zmenila zpusob hry . Ted me to tahne dolu coz nechci. Potrebuju posunout objekt objektem. Ma to byt hra ve ktere se pohybuju vsemi smery takze ta gravitace je snad jediny co se pokusim dat pryc. Ale diky, vubec sem netusil ze to tlacitko "Uses physics" otevre dalsi moznosti .
JJ. Tak nějak předpokládám, že si to nastavíš podle sebe.
Gravitace se vypne v room editoru - směr y dáš nula.
Uz to mam diky moc . Jen mi vrta hlavou jedna vec... WASD() nastavi automaticky pohyb? Me to prijde az moc lehky ze se napise WASD() a hned to vi co to ma delat... nebo neco proste prehlizim .
To je tím, že ve složce Scripts je můj kód, který to dělá a který jsem si pojmenoval právě tak jednoduše WASD.
To je to ze jeste neumim vse vyuzivat a do ted sem to obchazel... chytre udelany
Zobrazeno 9 zpráv z 9.