Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se C# .NET
Využij akce až 80% zdarma při nákupu e-learningu. Více informací .
C# week
Avatar
Neaktivní uživatel:17.5.2012 20:29

Tohle je pro mě velký oříšek, dumám nad tím čtyři dny, hledám všude návody, zkouším všechno a nic. Jak mám nastavit, že když vejdu do dveří nebo takoého toho stínu tak pejdu na jinou mapu?

Odpovědět
17.5.2012 20:29
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
cztomt
Redaktor
Avatar
cztomt:17.5.2012 20:42

Ahoj, do kolize z tím určitým objektem dáš Next room, který je v "sadě" main1.

 
Nahoru Odpovědět
17.5.2012 20:42
Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Čápka:17.5.2012 20:42

Objekt tvého hráče musí mít zaškrtnuto Persistent (tak může procházet mezi místnostmi). Bohužel si myslím, že na tyto teleportace GM nic nemá, je to trochu složitější. Asi nejjednodušší je si vytvořit 2 teleporty (objekty), kde u každého nastavíš změnu místnosti a poté jump to position, kde napíšeš teleportX.x, teleportX.y (X nahrazuje číslo teleportu).

Pokud jsi pokročilejší, dalo by se v Creation code dané místnosti nastavit těmto teleportům, od které místnosti míří, abys jich nemusel mít tolik.

Nahoru Odpovědět
17.5.2012 20:42
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Čápka:17.5.2012 20:43

Přepodkládám, že děláš RPG, kde má každá místnost více vchodů a východů, jinak platí co píše tomtula :)

Nahoru Odpovědět
17.5.2012 20:43
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.