Diskuze: Přejít na jinou mapu
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Objekt tvého hráče musí mít zaškrtnuto Persistent (tak může procházet mezi místnostmi). Bohužel si myslím, že na tyto teleportace GM nic nemá, je to trochu složitější. Asi nejjednodušší je si vytvořit 2 teleporty (objekty), kde u každého nastavíš změnu místnosti a poté jump to position, kde napíšeš teleportX.x, teleportX.y (X nahrazuje číslo teleportu).
Pokud jsi pokročilejší, dalo by se v Creation code dané místnosti nastavit těmto teleportům, od které místnosti míří, abys jich nemusel mít tolik.
Přepodkládám, že děláš RPG, kde má každá místnost více vchodů a východů, jinak platí co píše tomtula
Zobrazeno 4 zpráv z 4.