Diskuze: princip goomba
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 21 zpráv z 21.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
poradi mi nekdo?
tím že jsi vytvoříš dva objekty, a pokud na něj dopadne shora tak ten původní nahradíš tím rozpláclým, nevím jaká je na to přesně ikona, ale tuším že tam je prohození dvou koleček
Budeš mít normálního parchanta, když na něj zkočíš tak ho vyhodíš
a dáš tam místo něj placatýho parchanta
jestli dobre chapu tak udelam goombu treba chci 32x32 px tak udelam velikost goomby sirku 32 a vysku 31 a pak ten jeden px 30x1 bude konec na ktery "hupsnu?"
ano to chapu ale jde mi spise jak udelat to ze boky zabiji a hlava z hora ne
To je na tebe složitý, velikost nech u obou stejnou, jenom si do jednoho spritu udělej celýho a do druhýho spritu jenom dolů jak je rozpláclý
to už bude chtít využít asi ten jazyk
stačí při kolizi kontrolovat
if (player.y < goomba.y)
// kill goomba
else
// kill player
ja vim jak udelat vymenu spritu/objectu ale nevim jak udelat to ze levy a pravy bok goomby zabiji ale horni cast ho zabije
teď jsem ti to psal, budeš kontrolovat výšku hráce
šířku neřeš, dej to prostě do eventu kolize s goombou
ok uz chapu
a cely kod aby to fungovalo?
prosil bych bez komentaru v kodu
to nedokážeš dát dohromady dva řádky, já nevím jakým způsobem zabíjíš hráče?
no nikdy jsem nepratele nedelal xDDD
a kdyz jo tak pres strely "collision"
GML jsem nikdy v zivote nepouzil
Nikdy mě nepřestane překvapovat nekonečně nízká kvalita diskuzí o GameMakeru a Minecraftu. Dokud si nepřečteš alespoň základní tutoriály tak sem nepiš, děkuji.
Bohužel všechno nejde dělat přes ikonky. Třeba to co chceš ty jde
mnohem lépe udělat díky GML. Doporučuju ti se naučit GML a uvidíš, že
díky němu jde všechno mnohem lépe a rychleji
Pro začátek si zde můžeš alespon přečíst základy v češtině: http://blasoft.ic.cz/…1_CZ_1a2.pdf
Anebo máš v angličtině hezky kompletní dokumentaci, když v Game Makeru
stiskneč F1.
GML není moc složitý a jestli chceš opravdu tvořit nějaké hry v Game
Makeru, tak obětuj nějaký ten čas a později uvidíš, že se naučení GML
vyplatí.
Zobrazeno 21 zpráv z 21.