Diskuze: Přívěsný vozík
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 17 zpráv z 17.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Naklonuj objekt auto a pak si jenom trošku uprav kod a jednoduše ho zasad v ROOM za auto.
V podstatě ho budeš posouvat jen dopředu a dozadu ve směru, ve kterém je otočen a otáčet s ním budeš tak, aby oj seděla na kouli u auta.
mohl bys mi to ještě trochu vysvětlit?
Jak mám udělat aby seděl na kouli u auta?
...aby seděl na kouli u auta a vytáčel zatáčky jako přívěsný vozík?
Já nevím jak se to dělá v gamemakeru, ale třeba v MonoGame a XNA bych si spočítal pomocí úhlu automobilu a vzdálenosti od jeho středu přes goniometrické funkce polohu koule, a na tu podobným způsobem nasadíš vozík. Když se posune auto, dopočítáš si kde je opět koule od auta a otočíš vozík tak, aby protínal ojí kouli, pak ho jen posuneš tak, aby na kouli byl konec oje.
Ještě pro doplnění, kdyby to stále nebylo jasné
díky, ale asi to stále nechápu
zkusím to podle Bambus64
Jen si to chce ohlídat couvání, to vozík překryje auto
Postup podle Bambus64 je složitější a nespolehlivý.
Pro couvání i jízdu dopředu je stále princip stejný, nezáleží na
tom, jestli vozík překryje auto nebo ne
No, problém bude v tom, že ještě nevíš, co jsou to goniometrické funkce, bez toho to půjde asi celkem špatně. Leda by někdo vymyslel jiný lepší způsob.
Tak jestli někdo vymyslí jednoduší způsob tak je velmi dobrej
No já nevím, ale ve dvanácti mi někdo říct něco takového, tak taky
nevím, o co jde
No, co nejjednodušeji- goniometrické funkce slouží k dopočítávání délek stran u pravoúhlého trojúhelníku pomocí svíraného úhlu, což v programování můžeš dobře využít. Ale to už je matematika, tu tě tu nenaučíme.
Zobrazeno 17 zpráv z 17.