Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Neaktivní uživatel:17.4.2014 13:41

Ahoj nevíte prosím jak by se dal v závodní hře udělat přívěsný vozík, který by jezdil za autem a zatáčel by za ním a při couvání by se choval skoro jako reálný přívěsný vozík?
Děkuji za odpověď

Odpovědět
17.4.2014 13:41
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Bambus64:17.4.2014 13:56

Naklonuj objekt auto a pak si jenom trošku uprav kod a jednoduše ho zasad v ROOM za auto.

 
Nahoru Odpovědět
17.4.2014 13:56
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel:17.4.2014 14:01

V podstatě ho budeš posouvat jen dopředu a dozadu ve směru, ve kterém je otočen a otáčet s ním budeš tak, aby oj seděla na kouli u auta.

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 14:01
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel:17.4.2014 14:13

mohl bys mi to ještě trochu vysvětlit?
Jak mám udělat aby seděl na kouli u auta?

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 14:13
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel:17.4.2014 14:32

...aby seděl na kouli u auta a vytáčel zatáčky jako přívěsný vozík?

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 14:32
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel:17.4.2014 14:40

Já nevím jak se to dělá v gamemakeru, ale třeba v MonoGame a XNA bych si spočítal pomocí úhlu automobilu a vzdálenosti od jeho středu přes goniometrické funkce polohu koule, a na tu podobným způsobem nasadíš vozík. Když se posune auto, dopočítáš si kde je opět koule od auta a otočíš vozík tak, aby protínal ojí kouli, pak ho jen posuneš tak, aby na kouli byl konec oje.

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 14:40
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel:17.4.2014 14:46

Ještě pro doplnění, kdyby to stále nebylo jasné :)

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 14:46
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel:17.4.2014 14:53

díky, ale asi to stále nechápu
zkusím to podle Bambus64

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 14:53
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Zdeněk Pavlátka:17.4.2014 14:53

Jen si to chce ohlídat couvání, to vozík překryje auto ;)

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 14:53
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Zdeněk Pavlátka:17.4.2014 14:54

Postup podle Bambus64 je složitější a nespolehlivý.

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 14:54
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Neaktivní uživatel:17.4.2014 14:56

Pro couvání i jízdu dopředu je stále princip stejný, nezáleží na tom, jestli vozík překryje auto nebo ne :)

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 14:56
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel:17.4.2014 14:58

No, problém bude v tom, že ještě nevíš, co jsou to goniometrické funkce, bez toho to půjde asi celkem špatně. Leda by někdo vymyslel jiný lepší způsob.

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 14:58
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel:17.4.2014 14:59

Tak jestli někdo vymyslí jednoduší způsob tak je velmi dobrej

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 14:59
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Zdeněk Pavlátka:17.4.2014 15:07

Co konkrétně na tom nechápeš?

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 15:07
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Neaktivní uživatel:17.4.2014 15:08

No já nevím, ale ve dvanácti mi někdo říct něco takového, tak taky nevím, o co jde :D

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 15:08
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Neaktivní uživatel:17.4.2014 15:09

goniometrické funkce

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 15:09
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel:17.4.2014 15:13

No, co nejjednodušeji- goniometrické funkce slouží k dopočítávání délek stran u pravoúhlého trojúhelníku pomocí svíraného úhlu, což v programování můžeš dobře využít. Ale to už je matematika, tu tě tu nenaučíme.

Nahoru Odpovědět
17.4.2014 15:13
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Tato diskuze byla označena moderátorem jako nekonstruktivní a myslíme si, že nemá pro veřejnost příliš vysokou hodnotu. Členy můžete samozřejmě stále oslovit soukromě a to formou zpráv nebo chatu.

Zobrazeno 17 zpráv z 17.