Diskuze: Problém s move_towards_point pri změne objektu(hrace)
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
No zkusil jsem to error již nevznikl.
K tomu přišel další enemy_bullet01 se již nevytváří takže
nakonec to nema vyznam.
Zkoušel jsem to nějak vyřešit nepřišel jsem na to...
Nějaký jiný nápad..?
Nějak nechápu, co chceš aby se stalo, když vyskočí v 2. lvlu do té kostičky nahoře.
V prvni mistnosti je jasne že při kolizi z jiným objektem se objekt mění na jiný((hrac0), (hrac1) apod.)
V te druhe mistnosti pokud tam je enemy který vytvaři enemy_bullet01 na hrac0 pri zmene na kolizi se objekt meni na hrac1 a ja potrebuju aby enemy opet vytvarel enemy_bullet01 na (objekt)hrac1
Zkoušel jsem vytvořit enemy_bullet02 bohužel bez uspěchu i jiné
možnosti žádna z nich nepracuje jak bych očekával.
Rozumíš mi...?
Takže jsem si to nakonec sám vyřešil děkuji za napad dominikovi pro
ukázku....
http://uloz.to/…k-system-zip
S pozdravem Bekolanie
Zobrazeno 6 zpráv z 6.