Diskuze: Skákání
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Neregistrovaný
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zkuste použít motion_set(směr,rychlost); s hodnotou 0 a
zaškrtněte u objektu wall solid
Jinak zde je spousta tutoriálů:
http://www.itnetwork.cz/index.php?…
To může mít mnoho příčin: precizní kolize u spritu (nutno nastavit obdelník, který musí být stejně velký pro věechny sprity i subimage), může to být tím jak říká kolega - nastavování rychlosti přes ikonu červených šipek (motion set) se chová pravděpodobně jinak, zastaví objekt ještě předtím, než ke kolizi dojde (vlastně ho tedy vrátí na původní souřadnice). Potom se ještě využívá akce Move to Contact, která postavu přesune přesně ke zdi. Vše je vysvětleno v tutoriálu skákačky, link opět viz kolega.
Díky, po zaškrtnutí "solid" problém zmizel. :[ Zapoměl jsem na to.:(
Zobrazeno 5 zpráv z 5.