NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!
Avatar
Neaktivní uživatel:28.3.2016 14:07

Ahoj,
má hra využivá hudbu z přidaných souborů. Bohužel nefunguje opakovaní (hudba se přehraje, ale po skončení je ticho). Neví někdo, jak na to? O.o

Zdroják je následující:

folder = working_directory + "\data";

if (directory_exists(folder)) {
        music_background = sound_add(folder + "\music_id_001.mp3",3,false);

        sound_loop(music_background);
}
Odpovědět
28.3.2016 14:07
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Garrom Orc Shaman:28.3.2016 16:15

Co máš špatně nevím, chybu v tom nevidím ale můžeš to ošetřit podmínkou.

folder = working_directory + "\data";

if (directory_exists(folder)) {
        music_background = sound_add(folder + "\music_id_001.mp3",3,false); //Tvůj kód

        if (sound_isplaying(music_background) == false)// Podmínka. Pokud hudba nehraje...
            {
               sound_play(music_background);    //....Tak se hudba pustí
            }
}

Je to čistě teoretické a nezkoušel jsem to, možná to bude chtít poupravit podle errorů ale teoreticky by to mělo fungovat.

Nahoru Odpovědět
28.3.2016 16:15
Life for Code, Code for Life. I chose my path, I should stick on it.
Avatar
Garrom Orc Shaman:28.3.2016 16:17

Mimochodem převeď si tu hudbu do .wav jinak hru hodně zpomalíš ;-)

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
Nahoru Odpovědět
28.3.2016 16:17
Life for Code, Code for Life. I chose my path, I should stick on it.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
TomBen:28.3.2016 18:40

Zkus ten loop s wavem, jak ti radí Mrkev. S tím by to jet mohlo.
Ale používáš funkce určené k vyřazení, to není moc rozumné.
Dále na to může mít vliv přepínátko v settings: "use new audio engine"

Nahoru Odpovědět
28.3.2016 18:40
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na Garrom Orc Shaman
Neaktivní uživatel:28.3.2016 21:31

Oštřit to podmínkou pro zapnutí není potřeba, vzhledem k tomu, kde se kód nachází - opakováné spouštění tedy nehrozí.

Díky za radu, .wav vyzkouším :)

Nahoru Odpovědět
28.3.2016 21:31
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na TomBen
Neaktivní uživatel:28.3.2016 21:32

.wav vyzkouším.

Co jsou ale ty funkce, které, jak říkáš, jsou určené k vyřazení? Popřípadě, mohu někde najít seznam těchto funkcí?

Nahoru Odpovědět
28.3.2016 21:32
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
TomBen:28.3.2016 21:47

Najdeš je v manuálu pod Obsolete functions a Legacy Sound a jsou to zbytky starého audio systému ( z dřívějších verzí GMS ), který už nebude dále rozvíjen.

Nahoru Odpovědět
28.3.2016 21:47
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na Garrom Orc Shaman
Neaktivní uživatel:2.4.2016 18:46

Děkuji za pomoc. Pomohlo převedení do formátu .wav :)

Nahoru Odpovědět
2.4.2016 18:46
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Garrom Orc Shaman:5.4.2016 17:32

Ovšem že to pomohlo, ve video herním průmyslu se soubory wav nepoužívají a má to své důvody... mp3 je vhodná spíše na osobní užití / poslech hudby. Funkce nejsou optimalizované pro mp3 jelikož se nepoužívá (zmíněno výše)

--Nemáš za co, rád jsem pomohl :-) --

Nahoru Odpovědět
5.4.2016 17:32
Life for Code, Code for Life. I chose my path, I should stick on it.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.