Diskuze: sound_loop
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Co máš špatně nevím, chybu v tom nevidím ale můžeš to ošetřit podmínkou.
folder = working_directory + "\data";
if (directory_exists(folder)) {
music_background = sound_add(folder + "\music_id_001.mp3",3,false); //Tvůj kód
if (sound_isplaying(music_background) == false)// Podmínka. Pokud hudba nehraje...
{
sound_play(music_background); //....Tak se hudba pustí
}
}
Je to čistě teoretické a nezkoušel jsem to, možná to bude chtít poupravit podle errorů ale teoreticky by to mělo fungovat.
Mimochodem převeď si tu hudbu do .wav jinak hru hodně zpomalíš
Zkus ten loop s wavem, jak ti radí Mrkev. S tím by to jet mohlo.
Ale používáš funkce určené k vyřazení, to není moc rozumné.
Dále na to může mít vliv přepínátko v settings: "use new audio
engine"
Oštřit to podmínkou pro zapnutí není potřeba, vzhledem k tomu, kde se kód nachází - opakováné spouštění tedy nehrozí.
Díky za radu, .wav vyzkouším
.wav vyzkouším.
Co jsou ale ty funkce, které, jak říkáš, jsou určené k vyřazení? Popřípadě, mohu někde najít seznam těchto funkcí?
Najdeš je v manuálu pod Obsolete functions a Legacy Sound a jsou to zbytky starého audio systému ( z dřívějších verzí GMS ), který už nebude dále rozvíjen.
Děkuji za pomoc. Pomohlo převedení do formátu .wav
Ovšem že to pomohlo, ve video herním průmyslu se soubory wav nepoužívají a má to své důvody... mp3 je vhodná spíše na osobní užití / poslech hudby. Funkce nejsou optimalizované pro mp3 jelikož se nepoužívá (zmíněno výše)
--Nemáš za co, rád jsem pomohl --
Zobrazeno 9 zpráv z 9.