Diskuze: Stop and play sound
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 17 zpráv z 17.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
možná si udělej globální proměnnou, např.: global.zvuk a u tlačítka na zvuk, dej step a kód:
if (global.zvuk == 0)
{
global.zvuk = 1;
}
else
{
global.zvuk = 0;
}
A ve hře u zvuků dej vždy kód, např. zvuk sound_snd, zase step a kód
if global.zvuk != 0
{
sound_play(sound_snd);
}
else
{
if (sound_isplaying())
{
sound_stop(sound_snd); // nebo pro všechny zvuky sound_stop_all();
}
}
A možná ještě u tlačítka si ve spritu udělej dva obrázky, první bude off, druhý on a napiš:
if (global.zvuk != 0)
{
image_index = 1;
}
else
{
image_index = 0;
}
ale musím dať niečo do left pressed, či?
if mouse_check_button_pressed(mb_left)
{
if(image_index == 0)
{
image_index = 1;
global.zvuk = 1;
}
else
{
image_index = 0;
global.zvuk = 0;
}
}
len som nepochopil ako si myslel to v hre u zvukoch.
Jo to musíš left pressed, ale nemusíš do kódu.
Tu máš příklad: http://www.solidfiles.com/…ound.gmx.zip
Priklad je super len si ma nepochopil. Ja budem mat tlacitko na hlavnej stranke ale zvuk bude v inej roomke a to tak ze napr. iba vybuch ked sa objekt stretne s inym a to potrebujem vypnut.
Tak nastav ten objekt jako persistentní. Pokud chceš ztlumit pouze určité zvuky, tak můžeš použít funkci sound_volume http://docs.yoyogames.com/…_volume.html
Zobrazeno 17 zpráv z 17.