Diskuze: Super Mario Bros
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Myslím, že když už se v GM dělá plošinovka, tak by to chtělo něco originálnějšího než Mario klon. Ale jako trénink programování budiž. Opravdu původní hru jsem sice nehrál ( fandil jsem tehdy víc konkurenci ), ale myslím, že by to chtělo čistější zpracování. Tady jsem hraní nechal po pár vteřinách právě kvůli provedení. Věřím, že originál by měl bavil o něco déle i v dnešní době.
1/ Nějak to nedělalo žádný zvuk. Velké mínus.
2/ Když držím SPACE a šipku, běžím na jednom místě? Proč? Přišlo mi
to jako chyba.
3/ Hranaté kolize, kde postavička visí ve vzduchu těsně vedle plošinky, by
být teda nemusely, dokonce ani kdyby v původní hře takové byly ( což
pochybuji ). Vypadá to hrozně divně.
4/ Pohyby málo plynulé, odezva ovládání nějak nepřirozená. Tady jde ale
o osobní pocit.
kazdy klon, ktory som robil, sluzil ako skuska toho co dokazem a ci by som to vedel nakodit-algoritmut alebo jednoducho ozivit aj ja. Urobit klon je jedna z moznosti ako sa nieco naucit a preto palec hore. Kazdopadne kazdu reakciu ber ako podnet na vychytanie chyb a nie ako kritiku. JA by som na rozdiel od teba dal aspon viac spritov hl. hrdinu na vyber resp. vo finale zmenil grafiku a mas vlastnu hru;)
Zobrazeno 3 zpráv z 3.