Diskuze: SVĚTLO&STÍN
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Nevím jestli to je ono co myslíš, ale tu je na to článek: http://www.itnetwork.cz/…mosfera-v-gm
no,asi ta poslední část(Světlo pomocí spritu),když je přes celej view poloprůhledný sprite(c_black)...tak by se dala udělat tma,ale já potřebuju vědět jak v místě lampy ten sprite udšlat úplně průhlednej(zkrádka v místě lampy udělat z alpha 50 alpha 0 v kruhu na místě lampy)...to bych asi udělal přes gml nebo script ale nevím jak :/
No nic tě nechápu. Vždyť ta lampa 100% průhledná.
zkrádka normálně by bylo světlo takhle...prostě sprite
ale když by se do toho spritu dostala lampa,ten sprite by změnil na místě
lampy
průhlednost...takhle
mně teď tak napadlo jestli neexistuje něco jako sprite_get_alpha,ale omezit to jenom na kruh okolo lampy
hele Lucky,dík že ses mi jako jedinej snažil pomoct,ale https://www.youtube.com/watch?…
Zobrazeno 9 zpráv z 9.