Diskuze: Testovací Verze Hry Fatality Pixel
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Vyzkoušel jsem to narychlo, takříkajíc letem-světem. Přiznám se, že mě hra nijak nemotivovala, abych si ji znovu spustil. Tutoriál mi nic nedal a snažit se pokus-omyl pochopit, jak co funguje, není natolik zábavné, abych to vydržel dost dlouho. Myslím, že by to chtělo nějakou velmi pozvolnou křivku učení a hodně motivačních prvků.
1/ Grafika se mi nelíbí. Ruční čmáranice v GM vážně nejsou můj
šálek čaje. Líbí se mi snad jen menu, jinak nic. Chápu, že se to dneska
bere jako retro, ale vidím velký rozdíl mezi ruční grafikou doby vzniku
prvních her a touto.
2/ Zvuky a hudba mě ani nenadchly, ani vysloveně neprudily. Klidně jsem to
nechal drnčet z malých repráčků na notebooku a necítím se o nic
ošizen.
3/ Technické provedení je takové dost pochybné, vzhledem k tomu, že není
jasné, co je záměr a co chyba. Proč má výchozí bod stejný sprite jako
hráčova figurka? Proč se umírá několik pixelů od pasti? Proč se mi
panáček zasekl hlavou ve stropě a vesele tam jezdil aniž by spadl?
4/ Hratelnost je jen pro hodně otrlé nátury. Celá hra je jen o nekonečném
umírání hráčovy postavy. Krok - smrt, nic - smrt, dva kroky - smrt, nevím
co se stalo - smrt. Je zřejmé, že to baví jen člověka, který předem ví,
jak to projít a pak se to mění na velké klávesnicové cvičení. Asi bych
klidně na začátku ukázal hráčům v bezpečném módu náhled celé mapy,
protože i tak se k cíli nejspíš nedostanou.
Celkově: je za tím vidět kus práce, to bezpochyby. Žebříčky oblíbenosti to ale trhat nebude.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.