Diskuze: Tónový generátor.
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Je více než vhodné psát verzi Game Makeru, pokud člověk očekává smysluplnou odpověď..
Jinak pro verzi Game Maker Studio 1.4. by to bylo nějak takhle:
Hledání takové funkce by bylo dlouhé a marné, protože tam není. Pokud se
má hrát generovaný zvuk, je třeba jeho generování poměrně složitě
naprogramovat. GMS umí hrát zvuk tvořený daty v bufferu, takže je třeba
vytvořit buffer, naplnit ho vhodnými daty a pak přehrát podobně jako zvuk
ze souboru. Taky by šlo jít opačnou cestou a mít samplovaný základní
tón, kde by se přeladěním ( změnou pitch ) dosáhlo podobného efektu.
Ukázka primitivního tónového generátoru:
https://www.dropbox.com/…enerator.zip?dl=0
Ano. Děkuji moc. Funguje to krásně. Ale navnadil jsi mě tím přeladěním tónu. Mohl bych porosit o ukázku? To by bylo možná ještě lepší. S GML jsem teprve začal tak se v tom zatim tak nějak plácám. Jinak mám GameMaker Studio Version 1.4. Děkuji
Ono má obojí svoje výhody a nevýhody. Tak nějak záleží na tom, co vlastně tvoříš.
Ty jo to je výborný. Zažíná se mi ten game maker líbit. děkuju mockrát.
Co tvořim... takovou divnou hru, kterou stejně nebude nikdo asi moc hrát, ale hrozně jí chci udělat. celé to bude v podstatě o zvuku a o hudbě... hrát to budeš hudebnim sluchem no, takže to bude mít asi velice omezený okruh fanoušků, pro dost lidí to bude dost možná nehratelný, ale chci tím vyprávět příběh kterej mám. Takovej dost abstraktní a fantazijní. Už to mám vymyšlený dlouho, ale čekal jsem na game maker asi Ještě jednou děkuju za pomoc.
Není zač. Rádo se stalo. Byl to docela zajímavý dotaz mezi všemi těmi,
co sem lidi dávají.
Myslím, že právě na takové ty herní hokus-pokusy je GM nejlepší
nástroj. Ostatní jazyky umí kdeco navíc, ale za cenu mnohem většího času
a úsilí. Úsilí sice není na škodu, ale pokud není cílem jen
programování samo, tak se tím často ztrácí odhodlání vůbec něco
tvořit. GM umožní se soustředit prioritně na tvorbu.
Zobrazeno 7 zpráv z 7.