Diskuze: Tower Defense
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Založíš prázdný objekt např. obj_Nepritel ( nevkládat do room ) a u všech nepřátelských objektů ho nastavíš jako Parent. Pak při výběru cíle v instance nearest budeš hledat jen obj_Nepritel. Tím bude nalezen libovolný nepřátelský objekt.
Jinak hra není ani pěkná, ani srozumitelná na ovládání. Něco s tím rozhodně ještě udělej.
Zdravím, díky za radu, už to funguje. Trochu jsem hru poupravil, přidal
pár věží ke koupi, upravil názvy a menu.
Teď mě zase chytla jiná inovace, do hry jsem přidal dělo, které by se
mělo otáčet za nepřítelem, dělo se otáčí, kulky strefují soka vcelku
dobře, akorát ono dělo tak trochu jiným směrem. Jednoduše bych chtěl aby
ta ,tyčka"(nevím, jak se to jmenuje) mířila na soupeře, posílám
soubor.
http://www.mediafire.com/…defense7.gmk
kanón se vybírá písmenem O.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.