Diskuze: Ukladanie
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 11 zpráv z 11.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Udělal jsem ti jednoduchý příklad včetně vysvětlivek http://www.solidfiles.com/…mple.gmx.zip
Super! díky moc první
logickej návod jak dělat s ini a hlavně první co funguje se mi zdá
myslíš že to půjde takhle jen
přepsat na HighScore ?:)
Není zač ... Jo přepsat
na highscore si to můžeš snadno. Stačí jen přepsat proměnné
Tak jsem udělal to HS a funguje to tady je kod
body=score;
ini_open("score.ini");
best=ini_read_real("UserData","HighScore",body);
if(best<score)
{
ini_write_real("UserData","HighScore",body);
ini_close();
}
else
{
ini_close();
}
ale jak teď udělám aby se mi vypsalo ? v Draw ?
mám tohle a to nefunguje nemůžeš mi nějak poradit ?
ini_open("score.ini");
ini_read_real("UserData","HighScore",body);
draw_text(100,100,"HighScore"+string(body));
ini_close();
Mělo by to fungovat normálně ... Jestli se ti to neukazuje, tak bude chyba někde jinde
... Tady máš ukázku, že to
funguje: http://www.solidfiles.com/…e_hs.gmx.zip
Mimochodem je zbytečné načítat hodnotu ze souboru v draw eventu
To tvoje mi funguje,ale já když potřebuju vypsat po skončení hry
HighScore tak musím znovu otevřít soubor ze kterýho to čtu a z něj to
vypsat ne ? Jinak ty body nezískám ty co jsem si zapsal ve step tak tady si je
zase otevřu a vypíšu.Hází mi to tuhle chybu.Jinak mě napadá ještě jedna
věc se kterou si nevím rady,mám alarm 0 kterej si vybere čas po zapnutí ze
7 variant a ten se pak odpočítá a vytvoří se objekt na jednom místě to
funguje jak má ale můžu udělat nějak to,že jakmile se ten objekt vytvoří
tak by se spustil další alarm který by zase spustil odpočítávání které
by mělo třeba 3 sekundy a pak až by to vypršelo tak by zrušil ten objekt a
jelo by to znova do kola že by se zase pustil alarm 0 ? snad to chápeš
Myslel jsem, že v Draw eventu to nebude fungovat, ale zjistil jsem, že to
funguje
A s tím alarmem jsem to snad dobře pochopil.
Každopádně jsem ti udělal příklad jak na to HighScore po skončení hry,
tak na ten alarm
http://www.solidfiles.com/…e_hs.gmx.zip
Super to skore jsem udělal
Díky ale ten alarm ukážu ti jak to mám v create mám
ran = choose(300,400,500,600,700,800,900,1000);
alarm[0] = ran;
a v alarmu mám
instance_create(0,318,o_enm);
a nevím jak udělat že jakmile se mi udělá o_enm (furt se dělá na
stejném místě) tak by se zapnul alarm 1 kde by bylo zase alarm 1 = (něco) a
něco by se rovnalo třeba 10,20,30 a jakmile by byl alarm 1 nula tak by smazal
o_enm a tím pádem by se zase zapnul alarm 0 a takhle by to fungovalo
cyklicky.Napadlo mě,že do create jsem dal ještě enm = 0; a
do alarmu 0 enm = 1; tím bych zjistil že to je to zaplé a do
create bych ještě dal
ran2 = choose(10,20,30);
if(enm == 1)
{
alarm[1] = ran2;
}
a tím pádem to alarmu 1 tohle **instance_deactivate_object(o_enm); ** (osobně si myslím že je
chyba zrovna v tom posledním instance_deactivate) co myslíš ?něco co by se
tam hodilo lépe ?:)Jinak ten alarm 0 funguje bez problému,ono si to vybere
čas a pak ho tam votvoří ten objekt,problém je v tom že mi ho zase za
určitej čas nejde vymazat.
http://www.solidfiles.com/…mple.gmx.zip Snad už jsem to
konečně dobře pochopil
Jsi borec,díky moc Až to
dokončím tak ti to pošlu konečné,díky moc kdyby něco určo se ti ozvu
Dík
Zobrazeno 11 zpráv z 11.