Diskuze: UTF-8 v GMS
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, řešení je ve fontech.
Když budeš kreslit text, GMS defaulně dosadí hodnotu
draw_set_font(-1);
Což vlastně znamená arial 12, obor (32,127) [ascii]
Tvým řešením je vytvořit nový font a nadefinovat mu jeho použité
ascii znaky.
Postup máš na obrázcích.
Poté stačí kreslit s použitím:
draw_set_font(my_font_utf8);
Hodně zdaru
Díky moc. Já na ty fonty koukal a nenapadlo mě. Jsem to chtěl cpát nějakým příkazem. No jo, PHPčkář.
V pořádku
Jinak od toho, tu to fórum je, aby zde byly pokládány inteligentní a věcné dotazy (jako např. tento )
Btw. já taky nedělám jen GML, pracuji v C#, C++, Javě....
Myslím, že je výborné znát aspoň základy (čím více, tím lépe) mnoha
jazyků, není nad to, vybrat si program. jazyk podle projektu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.