Diskuze: Vytvorenie Game over screen
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Podle mě nejjednodušší řešení (neříkám že nejlepší) by bylo udělat screenshot na konci hry. Pak přejdeš do další místnosti, kde bude screenshot jako pozadí a jednoduše vykreslíš tabulku, tlačítka a ostatní potřebné věci.
Dáš si podmínku, jestli hráč umřel a když ano, tak vytvoříš objekty pro tabulku highscore, nějaká ta tlačítka apod. Prostě obyčejné objekty, kterým by bylo dobré dát depth na -1 aby překrývali všechny ostatní objekty
Neaktivní uživatel Zajímavý nápad
with(all)
speed = 0;
a pak už jen vytvoříš objekty:
instance_create(x, y, obj);
mne ide hlavne o to score..neviem ako nastaviť aby zobrazovalo aktuálne a aby ukladalo highscore
Vidím, že se řídíš tím pravidlem, co mám v podpisu
Jinak to tvoje řešení řeší možná tak jeden problém ze sta, takže toto
nebude fungovat moc fungovat.
šak ok ale ja potrebujem spraviť to score..vykreslenie je to najjednoduchšie
http://www.itnetwork.cz/…l-highscores
Neaktivní uživatel Já to podobně řešil, když jsem psal svého vlastního FlappyBirda a fungovalo to skvěle A nepřijde mi to jako složité řešení.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.