Diskuze: Zmena spritu
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Píšeš to trochu nepřehledně. Kolize funguje takto: když je instance A v kolizi s instancí B, tak pro změnu sprite v instanci A stačí normálně:
sprite_index = jiny_sprite;
a když chceš změnit sprite v instanci B, použiješ:
other.sprite_index = jiny sprite;
Taky se dá použít
(číslo instance).sprite_index
pro změnu sprite v jediné instanci.
Ale ak chcem zmeniť sprite iba objektu ktorý prišiel do kolízie s iným.
Čiže objekt A sa dotkne objektu B. Objekt B zmení sprite ale iba ten 1
objekt, ktoreho sa A dotkol.
Dúfam, že už rozumieš.
Ale vždyť přesně to jsem vysvětlil v předchozím komentáři.
Především se nauč používat slovo instance, které
označuje jeden z výskytů nějakého objektu. Vyrobil jsem ti ukázku, snad
už to z ní pochopíš:
https://www.dropbox.com/…uvSprite.zip?dl=0
( červený čtverec při srážce se zeleným obarví kolizního zeleného na
žlutý )
Zobrazeno 4 zpráv z 4.