Diskuze: zpeněžení hry
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Pokud je hra opravdu dobrá, tak je celkem fuk, v cem je napsana.
Ale ani dobra hra ti jeste nezaruci, ze ji nekdo koupi, lidi o ni take museji
nejak vedet - idealni jsou sluzby jako treba Steam, ale tam nepusti ledajakou
hru.
Hry vytvořené v Game Makeru se prodávají celkem běžně.
Ale nejsou to kousky naklikané za odpoledne v Lite verzi.
Pro indie vyvojare je dobra alternativa Desura, tam obcas lidi kupuji fakt uplne blbosti.
Na steamu existuje služba Green Light a tam si lidi hodnotí hry a hra
která bude mít dostatečná hodnocení tak se dostane do steamu.
Je to docela dobrý pro začínající Hry (Všimne si jí dost lidí)
Největší šance je, přidat se k nějakému existujícímu
profesionálnímu týmu. Pokud je někdo jednotlivec, tak
myslím nemá moc šanci. Leda by vyhrál nějaké soutěže,
upoutal pozornost a pak zveřejnil placené doplňky
k nějakým svým skvělým free verzím.
Teoreticky je u Game Makeru větší šance, pokud někdo
bude mít Master nebo Professional Studio s exportem
do různých platforem. Ale na začátku je to dost vysoká
sázka na budoucí úspěch.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.