Diskuze: Způsob módování
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Je celkem dobře, že se neotevře save z jiné hry, protože funkcemi game_save a game_load se neukládají všechna data hry, ale jen některá (viz manuál GM). Pokus o otevření savu z jiné hry by logicky končil pádem nebo "jen" špatným fungováním. Jinak jsem udělal pokus a GM mi vesele zkouší otevřít save z jiné hry a je mu to dost jedno. Jen to pak nefunguje a ani nemůže, jak už jsem psal.
Pokud chceš mít úplnou kontrolu na tím, co se ukládá a načítá, tak musíš save/load napsat po svém. Prakticky musíš přesně vědět, která data chceš ukládat. Soubory se mohou otevírat v textovém režimu nebo binárním. V textovém můžeš zapisovat čísla nebo řetězce znaků, v binárním jen čísla 0-255. Napsat komplexnější save/load systém není úplně snadná věc.
Díky za odpověd. Ale já nerozumím tomu přesnému ukládání. Ukládám jen pomocí
Když ho zaktivuji tak se otevře nabídka z počítače a stačí už jen najít save.
Byl by prosím nějaký příklad nebo ukázka jak to myslíš?
Já bych si to představoval asi takhle:
https://www.dropbox.com/…a/Ukazka.zip?dl=0
Ukázka funguje následovně:
A program rozmístí figurky nepřátelských ninjů na uložená místa v uložených barvách
Když nejede exe ( stává se to, pokud má uživatel jiné Windows než ten, kdo udělal build ), tak použij přibalený gmk projekt ( normálně otevři v GM a dej Run ). Kód rozložený do více objektů se nedá dost dobře postnout v komentu.
Zobrazeno 6 zpráv z 6.