Super práce. To vypadá velmi slibně a dost na úrovni. Jen mi není
jasné, jak jste řešil kolizi s předměty, chození na ochozech, dokonce
zřejmě víceúrovňově. Vím že to je dost obtížné a v Petrovi si
nevzpomínám že by se to někomu podařilo úspěšně realizovat. Zdá se že
stačí dodělat jen nějaké detaily (animace mrtvých při chůzi) a bude to
slušná střílečka.
Super práce! tip : malinko zlepšit grafiku prostředí a nepřátel a ten
pohyb nepřátel a je to skoro jako counter strike - condition zero snad to dokončíš brzy
počítač. jednoduše prošel všechny objekty, zjistil jejich
pozice(x,y,z,šiřka,výška,...) a vykreslil jenom ty co byli nejblíže
hráče a zasahovali do hráčova Y (např. zeď co by měla X a Z stejné jako
hráč a byla by hodně vysoko nad hráčem by se nevykreslovala). Jinak ta
mapka je v poměru 1:5 (velikosti na mapce jsou 5x zmenšené) aby se to vlezlo
na obrazovku
Jinak do konce roku bude hotová beta verze, jelikož teďka mám hodně
práce se školou, tak moc nestíhám :/
Teď to hraji, zatím jsem v prvním levelu nebo jak se tomu říká, je to
udělané pěkně, jen bych ocenil kdyby se zbraně dali přepínat i numerickou
klávesnicí vpravo na klávesnici a trochu se mi zdá nešťastný způsob
skákání mezerníkem, předělal bych to asi na levý Ctrl.
A držím palce ve vývoji
Wow, parádní, ten Doom na notebooku - super nostalgie
Jen proboha neměň ovládání, tohle je standardní ovládání v
střílečkách za posledních 10 let, jestli dáš skákání na CTRL, tak
další verzi hrát nebudu .
Ok, pár připomínek:
Nešlo mi nastavit větší rozlišení než 1366x768 nebo kolik, dnes už
frčí fullHD, jestli to není omezení Petříka, tak ty volby trochu
rozšiř.
Možná bych přidal zásobníků, pořád jsem měl nutkání mačkat R (i
když chápu, že to není tak jednoduché, protože bys musel přidat zvuky a
animace přebíjení)
Ahoj
Kde si můžu stáhnout beta verzi?
Stránka http://www.cwsoul.cz/…security.htm již není k
nalezení.
Nemáte ji někdo uloženou ?
Pracuje se ještě na dokončení tohoto projektu?
Pokud ne, může autor věnovat zdrojáky pro poučení ostatních v
komunitě?
Díky
Franta
Bohužel v Petrovi již nějakou dobu nedělám (přešel jsem na C++ ve
spojeni s OGRE3D enginem a poté na Unity3D a C# - konkrétně nyní dělam na
této hře http://www.indiedb.com/games/the-grail).
Ale Petrovi vděčím za naučení a pochopení základů logického myšlení a
algoritmizace, je to opravdu skvělý nástroj
Mohu sem hodit link na pár her a prográmků co jsem v něm dělal kdysi
dávno, rovněž s touhle hrou.
Všechny by měli (snad) jít otevřít v Petrovi, ale upozorňuji, že v době
kdy jsem je dělal jsem se moc nestaral o přehlednost kódu a pojmenovávání
proměnných takže v tom může být docela chaos .
P.S.: Taky jsem kdysi udělal přesnou kopii hry Arcomage ze serie Might and
Magic (něco jak mravenci) i s možností hraní po lanu. Ale obávám se, že
to nemohu jen tak sdílet (autor. práva - používám tam obrázky přímo z
té hry
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.