Diskuze: Doors

Člen

Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
download : http://leteckaposta.cz/269151315
Příšerné ovládání - zprovozni oba shifty (stačí přidat "nebo"),...
Totéž k pohybu - ocenil bych i možnost šipek (zase stači jen "nebo" v
podmínce (či jak to máš)). Trochu oprav grafiku paňáka - díra v zadku
opravdu pobavila. Ale hlavně
oprav ta záda. Chtělo by to ještě si pohrát s pohyby - chůze do stran je
divná (šlape dopředu ale jde do stran
). Dále - Petr má vlastní paletu - trochu ničí obrázky - tak je
oprav (v grafickém editoru v Petrovi - hlavně ne externě - jinak si to při
importu zase zničíš). Celkově je to takové kostrbaté - pohraj si s tím -
ať se to sladí,... Zpracování námětu se mi nelíbí - je to vlastně jen o
štěstí - když už jsi se inspiroval - udělal bych to právě tak jak to v
"Takešiho hradu" je - tedy aby tam pobíhaly potvory a ty by ti ubíraly
životy - dvěřmi by šllo procházet normálně - ale bylo by to
bludiště,...
Na druhou stranu - skvělé menu (na to, že je to v Petrovy). Popřemýšlel bych zda by se nevyplatilo přejít do XNA - či tak podobně - protože tohle ti dává zabrat dvojnásobně - strašně mc věcí musíš řešit sám - proto se mi líbí využití frameworku,...
Takešiho hrad znám
Super nápad, provedení, hudba, grafika, opravdu se to povedlo
Moc se mi líbí ten efekt
zrychlení.
Máš velký potenciál, jak říká Matěj, mohl by ses podívat po dalších enginech pro vyspělejší grafiku i fyziku, např. XNA pro C#.
Je to pekné bohužiaľ
chýba akákoľvek motivácia.... hra nevydrží na viac ako 10 min, potom
nastupuje stereotyp a nuda. CHce to niečim spestriť, pridať levely, kde to
bude ťažšie a ťažšie a nie iba ako tu o štastí ale napr. ako povedal
metesax, pridať potvory, bonusy čo ja viem za výhru napr by sa mohli
otvárať nové postavy, prostredia...
Zobrazeno 7 zpráv z 7.