Diskuze: Delphi 6 - Client a ServerSocket

Člen

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Pro Delphi je hafo komponent. Stačí navázat spojení mezi sebou a pak (většinou) přes jednu proceduru odesíláš data (většinou ve formě string). Příjem je opět jednoduchý - většina komponent má integrovanou procedurku na sběr příchozích dat. Pro cyklické odesílání dat si můžeš vytvořit thread který by ti bral zřetel na proměnné FPS a nebo použít timer, záleží jak moc chceš mít rychlou odezvu.
Nejlepší máš použít už něco hotového. Když jsem ještě dělal v Delphi, byly Delphi X. Ty jsou dnes již překonány, ale existují další podobné knihovny na tvorbu her, co budou řešit i připojení přes síť.
Jaký chceš Framework je
balík knihoven, uzpůsobených pro tvorbu určitého typu aplikace, tedy třeba
k tvorbě her.
Myslel jsem zda-li nevíš jméno. Momentálně se zajímám o TCP/UDP komunikaci.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.