Diskuze: Jazyk na hru

Člen

Zobrazeno 18 zpráv z 18.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Nazdarek, co treba C, C++ ? pomerne nizkovrstva zalezitost ( samozrejme jsou to jazyky vyssich vrstev ) umozni ti peknou praci s vystupem, vstupem, umozni ti se vyhnout prisernostem ohledne objektu ( treba ohledne vstupu ) jako jsou nutne v Jave ( mam Javu rad a programuju v ni, takze no hate ... ale vim proc to rikam ) ... dodaji ti rychlost ( nevidanou ) a silu na cokoliv si vymyslis ( nekdy az prilis velkou ) ... co na druhou stranu dostanes: obrovskou zkusenost, moznost odladit si vsechno sam ( a taky si to poradne pohlidat a premyslet nad tim ) drill ( a jak rika nekdo, nevim kdo, no drill - no skill ) ... podle me na takovejhle typ hry je to dokonaly... popremyslej o tom
Děkuji moc za odpověď.
Vážně si toho cením!
Ale mám ještě dotaz. Chtěl bych okno hry rozdělit třeba na 3 obdélníky
se zájladním pozadím a v každém vypisovat něco jiného. Je pro C++
nějaký ten "engine" jako XNA pro C# který by v tomto mohl nějak hrát roli,
nebo pouze stačí holé C++.
Ještě jednou díky!
Samozřejmě pomocí nějaké knihovny, třeba Allegro je přímo určené
pro vývoj her v C++
Osobně na takovýhle různý prográmky nejradši používám C#, vývoj tam
jde o něco rychleji než třeba v C++
Zase by to ale tu hru docela omezilo na platformu...jasne mam pocit, ze i na
linuxu se da nejak C# rozbehat ... ale uz jsi videl ortodoxniho linuxaka co s
radosti spusti C# aplikaci ? ja bych to na pocitac nepustil
( #nohate #justsayin ) ...
ohledne dotazu na knihovnu nebo framework co by autor dotazu potreboval, nevim,
ja s ceckem pracuju velmi kratce a jeste jsem se nedostal do faze, kde bych
potreboval neco vetsiho externiho... ale dokazu si predstavit, ze by se to dalo
napsat v C++ celkem snadno ... ohledne prace s vystupem na konzoli je cecko
skvelou volbou a ma vlastni prikazove sekvence do terminalu...
Když už budeš pracovat i s grafikou i na tak nízké úrovni tak bych doporučoval knihovnu SDL, dokonce je tu o ní seriál a myslím že bude splňovat to co budeš potřebovat.
Rozhodně souhlasím s C#, C++ je jazyk zbytečně složitý. Argument, že C# je pomalý, už dnes rozhodně neplatí, když jsou v něm hry jako Space Engineers
Máš sice pravdu že C# může být podobně rychlý ale tohle je argument, který nikdo nepoužil takže je to trošku zcestné...
Není to zcestné, tenhle argument by se tu brzo objevil
Určitě se těším na výsledek protože hry o hackování moc nejsou... jenom dotaz když chceš
"konzole" tak to bude na realném principu jako hacknet? Jen že jsou i
kvalitní hry bez konzole.. např hack ex.. je to sice android ale i tak
Všechny tyto hry znám. Proto sme se taky rozhodli udělat hru na toto
téma. Ne, o Hack EX se jednat nebude. To je až příliš jednoduché. Jde mi
spíše o kombinaci již zmíněného HackNetu, MU Complexu a Hacker Evolution
Untold. Sice první verze bude vypadat asi jako HackRUN Jistě dám nějak vědět, jak
to s tím vypadá. Ale díky za zájem!
Space Engineers je psán v C#. Ale to se používá pouze ke komunikaci s enginem Vrage 2.0, který musí být napsán v C++ jelikož přímo operuje s DirectX. Jestli se v něčem pletu, budu rád za opravu. Ale takhle si myslím, že to je.
VRAGE (tedy i Space Engineers) je čistě v C#. DirectX můžeš samozřejmě používat i v čistém C#.
Např. tahle hra je napsaná čistě v C# http://zvb.cz/den/
A třeba Rust ( http://playrust.com/ ) taky - je v Unity3D.
Aha, tak díky za vyvrácení mylné doměnky. Takže C# s nějakou tou knihovnou naprosto stačí, jo? Protože v C# mám alespoň základy.
Ano, v C# dokážeš klidně napsat normálně velkou AAA 3D hru, jen třeba pobeží o něco (třeba 20%) pomaleji, než by běžela v C++.
DirectX můžeš volat buďto přímo a nebo přes nějaký wrapper, třeba přes SharpDX (ten už tuším má nějakou alpha podporu pro DX12) nebo použít hotový framework/engine - MOgre, Xna, Monogame nebo Unity3D.
Zobrazeno 18 zpráv z 18.