Diskuze: Processing / java random rada
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
To mi přijde spíš jako špatně navržený program. "Zastavovat" náhodné generování tak, jak by sis přál, je špatné řešení problému. I kdyby náhodou teď fungovalo, v budoucnu se vrátí i s úroky.
AKdyž tak nad tím rychle přemýšlím, tak by asi bylo nejlepší si pamatovat předměty na jednotlivých pozicích herního plánu (například mít matici/pole N x M, kde na pozici [x,y] by byl odkaz na objekt reprezentující předmět, co na daném políčku leží). Pokud nastane nutnost vygenerovat na náhodou pozici předmět (třeba ten život), tak jej prostě přiřadíš na dané místo herního plánu. Tzn. náhodně budeš jeho pozici generovat jen jednou.
Metoda Draw by se podle jejího názvu měla starat pouze o vykreslování, ne o vnitřní herní logiku.
v Processingu jsou dvě třdy - setup - proběhnout jen na začátku programu
a draw - běží stále dokola.. mám normálně
public void xxxxxxx(){
if(zivoty == 2){obrazek(randomX,randomY)}
}
Takhle nějak jakoby to je...akorát nevim kam správě dát ten random..
v Processingu jsou dvě třdy - setup - proběhnout jen na začátku programu a draw - běží stále
Spíš myslíš metody, ne třídy. Každopádně, co ti brání udělat si třídu vlastní? Asi by mohla být vnořená i do toho Processingu, pokud bys chtěl.
Jak řešíš změnu (úbytek) životů? To musí být přece jednorázová akce mimo metodu draw, ne?
Mám hru na chytání flašek... A úbytek životů řeším kolizema.. jestli je chytim tak +score jestli ne tak -hp... Ano metoda, promin... Jinak mam třídu životy a v ní metody na ubývání,chyání atd..
Zobrazeno 5 zpráv z 5.