Diskuze: Program Unity-prosba o radu.
Člen
Zobrazeno 15 zpráv z 15.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Můžeš zkusit https://youtu.be/yOC0EKIpNRw
Zrovna jsem se chtěl zeptat na to samé,ale děkuji za snahu.
To se omlouvám, na ty assety jsem se nedíval, ale co je špatného na tom, že použije vylepšení editoru z asset storu Myslím, že jiná možnost asi nebude...
Možná na tom nic špatného není, ale já si nedovedu představit, že bych začínal s Unity a utrácel za assety.
.
Můžeš zkusit vymodelovat planetu, nebo jiný objekt v Blenderu, či jiném 3D programu . Poté vložíš do Unity jako objekt a nastavíš si velikost, textury apod. Jediná nevýhoda spočívá v tom, že bys měl mít objekt už hotový, protože případné opravy musíš dělat opět v Blenderu a to znamená znovu nahrát model, textury apod.
Rádo se stalo. Taky jsem řešil tyhle problémy počkej, až budeš řešit skyboxy
protože případné opravy musíš dělat opět v Blenderu a to znamená
znovu nahrát model, textury apod.
Toto již není pravda, Unity umí pracovat s *.blend souborama takže opravdu stačí model jen
upravit a uložit o zbytek se unity již postará samo.
to ano a jako výhoda je tam především fakt, že nemusíš stále řešit export do *.Fbx + můžeš otevřít *.blend soubor už z exploreru v unity
To je fajn díky za info. Pamatuji, když jsme do nějaké hry vytvářeli baterku a v Unity nám snad nešly ani pořádně nastavit textury. Ale jedná se takhle samozřejmě o správný krok kupředu.
Zobrazeno 15 zpráv z 15.