Diskuze: Unity v Unreal
Tvůrce
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Napadá mě ještě Blueprints v Unreal jako výhoda, ale myslím si, že vývojáři umí psát kód.
Možná je to kvůli možnosti přizpůsobení UE4 na míru projektu. Nebo jazyku zdrojového kódu. Viděl jsem spoustu projektů v C++ a hrozně málo v C#.
To je právě to, četl jsem, že firmy by rády přešly na jiný jazyk, ale je to finančně náročné, protože většina enginu je psaná v C++. Je tu teď Unity v C#, zdá se mi stejně nadupané jak Unreal.
Ono je to i tím, že v těch větších herních firmách je většina programátorů C++ a museli by se ten C# doučit, což by znamenalo kromě výdajů na vzdělání i nějakou dobu, než se to ti programátoři přeučí a budou schopní psát rozumnej kód.
Oni by sice mohli hned začít v C#, ale nechceš začít psát základy hry v jazyku, kterej tak dobře neumíš, abys pak zjistil, že ty základy můžeš celý napsat znova, protože to máš mizerně napsaný
Zobrazeno 5 zpráv z 5.