Diskuze: V jakým jazyce se programují hry?
Člen
Zobrazeno 11 zpráv z 11.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Pokud se ptáš v čem se programují hry na PS4, tak pokud vím C/C++ a indie hry se dělají třeba v Unity3D - C#, někdy i Unreal Engine - C++ atp...
Cg Toolkit už má ukončenou podporu podle oficiálního vyjádření a nedoporučuje se pro nové projekty.
GMS
(prosím, neumínuskujte mě)
Proč by se měly "normální" hry dělat v C/C++ a indie hry v Unity3D - C# / Unreal Engine - C++?
Indie vs "normální" hry se určitě nerozdělují podle technologií. Indie hry jsou nezávislé hry - bez podpory vydavatele.
Stejně jak velké studio může dělat v Unity, tak i indie tým může dělat v C...
Jenže indie developeři tvoří malé týmy (1-5 lidí). A když by dělali
hru v tom C/C++ tak by to znamenalo, že by si museli napsat vlastní engine...
A to je DOST práce...
A když nemají podporu vydavatele, tak mají málo peněz => dělali by to
dlouho
Pane bože, uváděl jsem příklad...ptal se jakých jazycích se programují hry a to rozdělení indie vs normální nebo jak tomu říkáš, tak u indie jsem si vzpomněl na jeden projekt, který se dělá v unity3d - C# ....a C/C++ jsem napsal u velkých her jako je např. The Witcher 3...ještě jednou říkám, že to byl jen příklad...Jestli ti jde o rozdělení, tak si to rozděl jak ty chceš....ja jsem psal jen v jakých jazycích se to programuje...
Engine dělat nemusí, exituje jich dost a jsou dostupné.
http://en.wikipedia.org/…game_engines
Mezi indie a "normálními" hrami je jediný rozdíl - nemají podporu vydavatele, jak již psal Honza. Jakýkoliv tým může pracovat v jakémkolv jazyku a enginu. Jeden indie tým může mít tři členy, další deset.
Hmm, to je přínos do diskuze, to jsem nevěděl! (sarkazmus)
"Mezi indie a "normálními" hrami je jediný rozdíl - nemají podporu
vydavatele"
Hmm a co je to ta podpora vydavatele? Peníze? Za peníze se najmou lidi a lidi
dělají práci. Práce spočívá v různých věcech od psaní/vylepšování
enginu, aby to vypadalo ještě více realističtěji a mohlo se to prodávat za
více peněz atd. až po hru jako takovou.
Indie developerům jde hlavně o tu hru (mají nějakou myšlenku) a velkým
studiím ve zkratce řečeno o vše, hlavní je aby se to dobře
prodávalo...
To je vše co jsem k tomu chtěl říct.
PS: snad víš, že většinou se enginy píšou v tom
C/C++
Zobrazeno 11 zpráv z 11.