Válí se ti projekty v šuplíku? Dostaň je mezi lidi a získej cool tričko a body na profi IT kurzy v soutěži ITnetwork summer 2017!
Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)

Diskuze: Path finding

Ostatní jazyky GameMaker GameMaker Path finding

Aktivity (1)
Avatar
GloBByteCZ
Člen
Avatar
GloBByteCZ:20.9.2014 12:12

Ahoj, dělám strategickou hru, ve které chci aby auta jezdili nejkratší cestou po silnici z bodu A do bodu B. Hra je ale sandboxová a hráč bude moct silnice vytvářet in-game. Vím, že existuje A* algorytmus, s tím jsem ale ještě neměl tu čest a pro mé účely mi přijde zbytečně složitý. Díky za jakoukoliv radu :)

 
Odpovědět 20.9.2014 12:12
Avatar
Nahoru Odpovědět 20.9.2014 15:27
Život je příliš krátký na to, abychom bezpečně odebírali USB z počítače..
Avatar
GloBByteCZ
Člen
Avatar
GloBByteCZ:20.9.2014 15:40

díky, je teda opravdu nutné použít algoritmy?[me|]6775­[/me|]

Editováno 20.9.2014 15:41
 
Nahoru Odpovědět 20.9.2014 15:40
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na GloBByteCZ
Jan Vargovský:20.9.2014 15:52

Jak jinak by jsi to dělal bez algoritmu?

 
Nahoru Odpovědět  +3 20.9.2014 15:52
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
TomBen:21.9.2014 14:25

Na hledání cest má GM:Studio knihovní funkce.
Nemá smysl vynalézat kolo.

http://www.yoyogames.com/tech_blog/78

Nahoru Odpovědět  +1 21.9.2014 14:25
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.