Algoritmy pro bludiště
Algoritmy Bludiště
Šíření do šířky (Vlna)
Popis algoritmu šíření do šířky (Vlna) k hledání cesty v bludišti mezi překážkamiGenerování náhodného bludiště
Algoritmus pro generaci náhodného bludiště.Jak najít nejkratší cestu z bodu A do bodu B?
Algoritmus pro hledání nejkratší cesty z bodu A do bodu B se zdrojovými kódy.Průchod bludištěm - Theseus
Zdrojový kód v C# pro konzoli, jak řešit průchod bludištěm. Bludiště je realizováno v textovém souboru blud.txt pomocí šipek.Generování bludiště a hledání cesty v 1
Jednoduché bludiště v JavaScript ES6. Umí bludiště vygenerovat a najít cestu skrz něj. Vyřešit si ho samozřejmě můžete i sami.Algoritmus na vygenerování 2D hrací plochy - patro
Vylepšený algoritmus v C# .NET, který generuje plochu podobnou jednomu patru velké budovy. Umožňuje pohyb, řeší viditelnost, kolize atd.Generátor map v Alpha 1.0
Program vytvořený v C# .NET do soutěže Machr na algoritmy - Náhodný dungeon. Náhodně generuje mapu ostrovnaté krajiny. Celkem je k dispozici 6 typů krajin.Algoritmus na vygenerování 2D hrací plochy v 1.1.0
Jednoduchý algoritmus v C#.který vám vytváří základ pro 2D hrací plochu.Výsledky zobrazuje za použití windows forms. Upraveno pro soutěž machr na algoritmy