Snake v Pythonu

Python Pygame Snake v Pythonu

Unicorn College ONEbit hosting Tento obsah je dostupný zdarma v rámci projektu IT lidem. Vydávání, hosting a aktualizace umožňují jeho sponzoři.

Hra je psaná v Pythonu 2.7.11. Neobsahuje žádné menu a při prohře se vypne. Proto je vhodná pro případnou editaci a může sloužit jako dobrý příklad pro ty, co se chtějí s modulem Pygame naučit. Sice neobsahuje žádné další žádné obrázky které by se do ní importovaly (takže úprava po grafické stránce by se některým mohla jevit příšerně.), ale pro její spuštění stačí jediný soubor.

V této fázi je hra ošetřena od všech mně známých bugů, tudíž je plně hratelná. Nic méně pokud máte nějaké připomínky, co by se dalo na hře vylepšit (a že se určitě něco najde), tak se mi to nebojte napsat do komentářů.


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2016.

 

Stáhnout

Staženo 246x (5.14 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce Python

 

 

Hru pro vás napsal Vojtěch Přibáň
Avatar
Jak se ti líbí článek?
4 hlasů
Autor se věnuje programování v pythonu.
Miniatura
Všechny články v sekci
Pygame
Aktivity (2)

 

 

Komentáře

Avatar
gcx11
Redaktor
Avatar
gcx11:27.10.2016 11:09

Ahoj, pěkná hra, akorát občas je ten kód dost divoký, zkus se naučit používat objekty :)

Správné ukončení programu:

pygame.quit()
sys.exit()

BTW ty zdi bych udělal solidní, aby se skrz ně nedalo procházet.

Editováno 27.10.2016 11:11
 
Odpovědět 27.10.2016 11:09
Avatar
Pavel Chřibek:11. června 17:11

Ahoj, nevím si rady s tímhle. Zkoušl jsem to už jakkoliv ale nedokážu docílit toho aby se mi rybka spawnovala mimo ten pruh a taky aby se ten pruh zužoval.. Pomužete mi někdo?

Zachraň zlatou rybku
Vytvořte program, který má tyto vlastnosti:
 Rozměr grafického plátna je 1000 x 650 bodů.
 Po spuštění programu, se na náhodném místě obrazovky nakreslí svislý rovný pruh - vodní kanál. Vodní
kanál má náhodnou šířku od 100 do 300 px, a vykreslí se na náhodném místě, ale tak, aby měl od ľevého
nebo pravého okraje odstup minimálně 100 px,
 Po nakreslení kanálu, se na náhodném místě nakreslí zlatá rybka. Zlatá rybka se vykreslí náhodně, buď
vlevo nebo vpravo od kanálu. Nikdy sa nenakreslí přímo ve vodním kanálu.
 Zlatá rybka má následující obrázek:
 Úlohou hráče je zachránit zlatou rybku a pomocí klávesnice ji přemístit do vodního kanálu. Rybku
posouváme šipkou vlevo a vpravo.
 Vodní kanál postupně vysychá, čímž se proud vody postupně zužuje. Hráč musí stihnout zachránit rybku,
dříve než kanál vyschne.
 Když se rybka dostane do vody, vypíše se nám oznámení: „Máš tři přání, zachránil jsi zlatou rybku.“
Oznámení je napsáno uprostřed obrazovky větším písmem, zlatou barvou a program se ukončí.
 Pokud se nám rybku nepodaří zachránit do vyschnutí kanálu, vypíše se uprostřed obrazovky oznámení
s textem „Smůla“ (Oznámení bude napsáno větším písmem červenou barvou).

 
Odpovědět 11. června 17:11
Avatar
Peter Mlich
Člen
Avatar
Peter Mlich:11. června 22:07
  1. Zaloz si vlakno na forku. https://www.itnetwork.cz/…programovani
  2. Resi se rad a opravy v hotovem kodu. Takoveto dotazy mimo sekci inzerce vetsina lidi ignoruje nebo ma divne poznamky.
 
Odpovědět 11. června 22:07
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.