Diskuze: CryEngine V vs Unreal engine 4
Člen
Zobrazeno 14 zpráv z 14.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V soucasne dobe se uplne tak nevi, co s CryEnginem bude... Hlavní nevýhoda CryEngineu oproti UE je to, že je v něm daleko více "zadrátovaná" "střílečka" než v UE.
Ako mam pochopit zadratovana? ako mne pride CryEngine krajsi a na modelovania realneho prostredia viac realistickejsi, ale viem, ze vela zavisi od modelov a textur
V tom ze na kazde funkcionalite a casti enginu jasne uvidis, ze je to vhodne a urcene pro 3D strilecku, ne treba pro hopsacku nebo neco jineho.., netcode, fyzika, systém AI. Ale to se těžko popisuje.
Mně osobně na cry engineu vadilo vžd yto, že mi pocitově přišel na HW mnohem více náročný, než UE,.. ale to je pocitové.
Tak jako tak, jestli vas neni alespon 10 v týmu,. asi bych ti uprimne poradil se vykaslat na C++ enginy a jit proste do Unity,..
Když jsem se díval na tyhle enginy já, tak jsem se věnoval hlavně finanční stránce použití takového enginu. UE4 má poměrně zajímavou nabídku - 5% ze zisku odevzdáš tvůrcům enginu. Unity má naproti tomu měsíční předplatné (platí se měsíčně za každého člena týmu) a tenhle model já prostě nesnáším. CryEngine je teoreticky zdarma úplně, ale prý má dost restriktivní licenci (můžeš v něm dělat jen hry a ty nesmí připomínat nic od Cryteku a nesmí být urážlivé, mít nevhodný obsah a tak...)
Čím tě Unity odradilo?
Unity je vhodné i pro velké hry, např. Cities Skylines je napsané v
Unity.
Jinak souhlasím s Marianem, Pokud nemáš rozpočet aspoň pár desítek
milionů korun a velký tým, tak bych se do C++ nepouštěl, pokud k tomu
nemáš nějaký konkrétní důvod.
Přeci jen v tom C# je člověk obvykle mnohem efektivnější a rozdíl v
rychlosti je minimální.
Naštěstí všechny zmiňované enginy C# už dneska podporují
To co zmiňuješ ohledně unity.. to je X let starý obchodní model., Teď dostaneš vše až na advanced nástroje zdarma.
Rust, The Forest, Hearthstone, Wasteland 2, Kerbal Space Program.
K nahypovani vetsinou staci rict ten hearthstoone
Unity som použil ešte pred dvoma rokmi, keď som niečo také prvy krát chce vyskúšať, ale predovsetkym tym, ze by som sa musel ucit dalsi jazyk to uz je tak trochu lenivost, v skole mam Javu, C, doma C++, PHP, CSS, HTML a ešte k tomu modelovať nejak sa mi do toho nechce, ale popravde mam na PC všetky 3 enginy
Naopak je to teď nový model. Vím o tom, že základní verze je zdarma, ale jsou tam licenční omezení a taky je omezená týmová spolupráce. A prý je otázka prestiže mít vlastní splash screen nebo co...
Fakt ? a já myslel,, že největší otázka prestiže v současném vývojářském světě, je u webového vývoje - používat vždy nejvíce 24 hodin starej framework a technologie, jinak jsi uplne v hajzlu a out
No, to je důvod, proč nedělám webovej vývoj
Jinak říkám jen to, co jsem četl na r/gamedev, že prý hráči na steamu
klidně dají záporné hodnocení jen proto, že hra obsahuje základní unity
splash screen a vypadá to blbě...
Zobrazeno 14 zpráv z 14.