Zasranej Petr Laštovička si myslí že něco znamená ale opak je pravdou.
Je mu 43 a v životě se nedotkl ženy.🤣👌Jeho první a poslední úspěch
byl v roce 2003 kdy ukradl a publikoval MŮJ KÓD PIŠKVOREK a vyhrál s ním
přes 100 000kč v Microsoft soutěži. Byl bych rád kdyby se mi veřejně
omluvil a byl co nejdříve ZABANOVÁN z itnetwork.
Váš přítel a učitel Edward Ploška, studujte a programujte. <3
Vyřešit problém bludiště musel již v řecké mytologii Theseus, který
se vydal do labyrintu zabít Minotaura. V tomto úkolu mu pomohla Ariadna,
která se do Thésea zamilovala. Před vstupem do labyrintu mu dala klubko
nití, které Théseus za sebou rozmotával. To by mu pomohlo se jistě z
labyrintu vrátit (pokud by přežil souboj s Minotaurem), ale nezajistilo by mu
to nalezení Minotaurova úkrytu v bludišti. K tomu potřeboval něco jako
křídu, aby si mohl označit vchody (dveře) do místností v kterých již
byl.
Algoritmus je prostý. Jít náhodně někam, kde jsem ještě nebyl. Zde
postupuji sever, východ, jih a západ. Pokud jsem v místnosti, odkud vedou
již jen mnou označené dveře (již jsem v nich byl), namotávám nit a
vracím se tak dlouho, dokud neobjevím neoznačený vchod a do něho se vydám.
Tento algoritmus mi zajistí nalezení Minotaura i to, že se případně
vrátím. Natažená nit (seznam místností) je výsledek.
Výsledkem tedy není nejkratší cesta, ale jedna z možných. Pro nalezení
nejkratší cesty musíme použít jiný algoritmus (vlnu).
V našem programu je nit realizována zásobníkem třídy Stack. Rozbalení
nitě představuje metoda Push(místnost), kde parametrem je právě
navštívená místnost, kterou vložíme do zásobníku. Namotávání nitě
provedeme pomocí metody Pop(), pomocí níž mažeme poslední místnost ze
zásobníku. Označení navštívených místností jsem provedl tak, že
místnost označím hvězdičkou. Bludiště jsem vytvořil jako textový soubor
blud.txt, obsahující 5x5 místností, kde každá místnost je řetězec pěti
znaků, například: v↑→00 Tato místnost vyjadřuje, že je v ní vchod
(písmeno v), a že z ní vedou vchody na sever (nahoru) a na východ (doprava).
Místnost s Minotaurem vypadá takto: m00↓←.
Vchody jsou uspořádány: ↑→↓← Nula znamená žádný vchod.
Místnosti jsou odděleny mezerou. Navštívenou místnost označím tak, že
změním první nulu na hvězdičku.