Lekce 18 - Šibenice pro Android - Dokončení
V minulé lekci, Šibenice pro Android - Dokončení MainGameActivity a EndGame, jsme dokončili Java kód aktivity
MainGameActivity
pro samotnou hru a vytvořili XML návrh aktivity,
která bude zobrazována po dokončení každé hry.
V Android tutoriálu napíšeme Java kód aktivity se závěrem hry, vytvoříme aktivitu pro zobrazování výsledků a celý projekt tím dokončíme.
Java kód aktivity
EndGameActivity
Začneme Java kódem aktivity se závěrem hry.
Proměnné
V úvodu deklarujeme proměnné pro uložení referencí na objekty z XML návrhu vzhledu aktivity a další proměnné potřebné pro funkcionalitu aktivity:
public class EndGameActivity extends Activity { TextView labelWord; TextView labelScore; EditText etPlayerName; int lastScore; boolean win; String playerName = ""; String word = ""; }
Další proměnné slouží k uložení dosaženého skóre
(lastScore
) a informace o výhře nebo prohře hráče
(win
). Dále zde máme proměnnou pro uložení jména hráče
(playerName
) a nakonec proměnnou pro uložení hádaného slova
(word
).
Metoda onCreate()
Zde jsou, po vykreslení layoutu a nastavení zákazu změn orientace,
pomocí volání getIntent()
načtena data intentu, kterým byla
tato aktivita otevřena:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Android tutoriálu napíšeme Java kód aktivity se závěrem hry, vytvoříme aktivitu pro zobrazování výsledků a celý projekt tím dokončíme.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.