IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 17 - Šibenice pro Android - Dokončení MainGameActivity a EndGame

V minulé lekci, Šibenice pro Android - Java kód aktivity s hrou, jsme napsali většinu Java kódu aktivity MainGameActivity, ve které bude hra probíhat.

V dnešním Android tutoriálu dokončíme Java kód aktivity MainGameActivity pro samotnou hru a vytvoříme XML návrh aktivity zobrazované po dokončení každé hry.

Dokončení Java kódu MainGameActivity

Pokračujeme s popisem Java kódu aktivity MainGameActivity.

Metoda displayGuessedChar()

Tato metoda zobrazí správně uhodnutý znak v jednom z TextView pro zobrazení znaků hádaného slova. Pozici znaku určuje parametr position a odpovídá indexu pole wordCharacters, ve kterém máme uložené reference na jednotlivá TextView:

private void displayGuessedChar(char letter, int position) {
    wordChars[position].setText(String.valueOf(letter));
}

Metoda updateHangman()

Metoda zobrazí obrázek s fází šibenice odpovídající počtu chybně hádaných znaků. Každému počtu chyb odpovídá konkrétní obrázek, který bude vybrán v konstrukci switch podle aktuální délky řetězce misguessedChars:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 875 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 36 článkům (31 lekcí, 5 testů) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Android tutoriálu dokončíme Java kód aktivity `MainGameActivity` pro samotnou hru a vytvoříme XML návrh aktivity zobrazované po dokončení každé hry.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Jiří Frank
Avatar
Autor se věnuje programování v C# a vývoji aplikací pro platformu Android a dalším věcem spojeným s Android OS
Aktivity