Lekce 17 - Šibenice pro Android - Dokončení MainGameActivity a EndGame
V minulé lekci, Šibenice pro Android - Java kód aktivity s hrou, jsme napsali většinu Java kódu aktivity
MainGameActivity
, ve které bude hra probíhat.
V dnešním Android tutoriálu dokončíme Java kód aktivity
MainGameActivity
pro samotnou hru a vytvoříme XML návrh aktivity
zobrazované po dokončení každé hry.
Dokončení Java kódu
MainGameActivity
Pokračujeme s popisem Java kódu aktivity MainGameActivity
.
Metoda
displayGuessedChar()
Tato metoda zobrazí správně uhodnutý znak v jednom z
TextView
pro zobrazení znaků hádaného slova. Pozici znaku
určuje parametr position
a odpovídá indexu pole
wordCharacters
, ve kterém máme uložené reference na jednotlivá
TextView
:
private void displayGuessedChar(char letter, int position) { wordChars[position].setText(String.valueOf(letter)); }
Metoda updateHangman()
Metoda zobrazí obrázek s fází šibenice odpovídající počtu chybně
hádaných znaků. Každému počtu chyb odpovídá konkrétní obrázek, který
bude vybrán v konstrukci switch
podle aktuální délky řetězce
misguessedChars
:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Android tutoriálu dokončíme Java kód aktivity `MainGameActivity` pro samotnou hru a vytvoříme XML návrh aktivity zobrazované po dokončení každé hry.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.