Aktuálně: Postihly zákazy tvou profesi? Poptávka po ajťácích prudce roste, využij slevové akce 30% výuky zdarma!
Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se PHP
Discount week - April - 30

Lekce 17 - Šibenice pro Android - Dokončení MainGameActivity a EndGame

V minulé lekci, Šibenice pro Android - Java kód aktivity s hrou, jsme napsali většinu Java kódu aktivity MainGameActivity, ve které bude hra probíhat.

V dnešním Android tutoriálu dokončíme Java kód aktivity MainGameActivity pro samotnou hru a vytvoříme XML návrh aktivity zobrazované po dokončení každé hry.

Dokončení Java kódu MainGameActivity

Pokračujeme s popisem Java kódu aktivity MainGameActivity.

Metoda displayGuessedChar()

Tato metoda zobrazí správně uhodnutý znak v jednom z TextView pro zobrazení znaků hádaného slova. Pozici znaku určuje parametr position a odpovídá indexu pole wordCharacters, ve kterém máme uložené reference na jednotlivá TextView:

private void displayGuessedChar(char letter, int position) {
    wordChars[position].setText(String.valueOf(letter));
}

Metoda updateHangman()

Metoda zobrazí obrázek s fází šibenice odpovídající počtu chybně hádaných znaků. Každému počtu chyb odpovídá konkrétní obrázek, který bude vybrán v konstrukci switch podle aktuální délky řetězce misguessedChars:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit lekce a funkce postupně a po jednom 190 bodů
Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za exkluzivní cenu 162 bodů (403 Kč)
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 33 lekcím s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 72 Kč. Nabídka je omezená pouze pro první lekce z kurzu a obsahuje exkluzivní slevu 15%.
162 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 474 Kč 403 Kč

Pozor, pokud si koupíš pouze tuto lekci, ztratíš nárok na speciální slevu 15% na balíček všech lekcí.

Koupit jen lekci 10 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
10 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 25 Kč

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Android tutoriálu dokončíme Java kód aktivity `MainGameActivity` pro samotnou hru a vytvoříme XML návrh aktivity zobrazované po dokončení každé hry.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Jiří Frank
Avatar
Autor se věnuje programování v C# a vývoji aplikací pro platformu Android a dalším věcem spojeným s Android OS
Aktivity (12)