NOVINKA: Pracuj až o 60 % rychleji díky akreditovanému kurzu Specialista na AI. Nyní již od 0 Kč. Zjisti více:

Lekce 14 - Google Ads - Klíčová slova Nové

V minulé lekci, Google Ads - Úvod do PPC reklam, jsme si vytvořili pevné základy pro práci s Google Ads – porozuměli jsme principu PPC reklamy a aukčnímu systému Ad Rank i skóre kvality.

V dnešním online marketingovém tutoriálu se zaměříme na práci s klíčovými slovy v Google Ads – od jejich výběru a analýzy, přes pochopení typů shody, až po využití negativních klíčových slov. Naučíme se, jak zacílit reklamy na správné publikum, vyhnout se zbytečným nákladům a efektivně řídit rozpočet kampaně.

Klíčová slova – základ úspěšné kampaně

Klíčová slova jsou výrazy nebo fráze, které lidé zadávají do vyhledávače, když hledají produkt, službu nebo odpověď na svůj problém. V Google Ads pomocí klíčových slov určujeme, na jaké dotazy se naše reklamy spustí – a tím pádem, koho oslovíme.


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za pouhých 325 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 16 článkům (16 lekcí) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V marketingovém tutoriálu zjistíme, jak klíčová slova ovlivňují zacílení reklam, náklady i výsledky kampaní – a jak s nimi efektivně pracovat v praxi.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsala Natálie Růžičková
Avatar
Autorka je odbornicí na digitální marketing, umělou inteligenci a specializuje se také na UX/UI Design a tvorbu webů. Její oblíbenou disciplínou je SEO a práce s AI. Zajímá ji také programování.
Aktivity