Lekce 14 - Google Ads - Klíčová slova Nové
V minulé lekci, Google Ads - Úvod do PPC reklam, jsme si vytvořili pevné základy pro práci s Google Ads – porozuměli jsme principu PPC reklamy a aukčnímu systému Ad Rank i skóre kvality.
V dnešním online marketingovém tutoriálu se zaměříme na práci s klíčovými slovy v Google Ads – od jejich výběru a analýzy, přes pochopení typů shody, až po využití negativních klíčových slov. Naučíme se, jak zacílit reklamy na správné publikum, vyhnout se zbytečným nákladům a efektivně řídit rozpočet kampaně.
Klíčová slova – základ úspěšné kampaně
Klíčová slova jsou výrazy nebo fráze, které lidé zadávají do vyhledávače, když hledají produkt, službu nebo odpověď na svůj problém. V Google Ads pomocí klíčových slov určujeme, na jaké dotazy se naše reklamy spustí – a tím pádem, koho oslovíme.
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V marketingovém tutoriálu zjistíme, jak klíčová slova ovlivňují zacílení reklam, náklady i výsledky kampaní – a jak s nimi efektivně pracovat v praxi.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.