Historie změn - Unity (C#) Android: Generování stalagů, 2. část
| Datum | Akce | Jméno | Text | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 11.3.2021 15:31 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 6.3.2021 22:33 | Předáno ke schválení | ![]()  | 
            peet.d | 1. změna grafiky (obrázek scény s drakem a bodáky) 2. změna grafiky (obrázek stalagů) | ||||
| 26.1.2021 20:05 | Editace | David Hartinger | Oprava překlepu | |||||
| 25.1.2021 16:12 | Předáno ke schválení | ![]()  | 
            peet.d | |||||
| 1.12.2020 13:03 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 2.7.2020 11:31 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 29.6.2020 13:32 | Předáno ke schválení | ![]()  | 
            Jan Kubice | Oprava na draka | ||||
| 24.6.2020 12:03 | Editace | David Hartinger | Doplnění obrázků a výkladu | |||||
| 21.5.2020 12:06 | Předáno ke schválení | ![]()  | 
            Jan Kubice | Všechny TODO které jsem byl schopný dodat jsou dodány | ||||
| 18.3.2020 11:08 | Editace | Michal Čápka | Přidání automatické předchozí/další lekce | |||||
| 2.1.2020 16:07 | Publikace | David Hartinger | ||||||
| 1.1.2020 20:45 | Předáno ke schválení | ![]()  | 
            Jan Kubice | druhá část tutorialu | ||||
				
