Historie změn - Unity (C#) Android: Generování stalagů
| Datum | Akce | Jméno | Text | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 11.3.2021 19:29 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 11.3.2021 16:22 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | Vložení originálních jednotlivých krápníků. | ||||
| 11.3.2021 15:36 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 9.3.2021 17:29 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | Změna obrázku s mapou - nová grafika Změna obrázku se stalagem - nová grafika | ||||
| 8.3.2021 20:34 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 3.3.2021 9:26 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | Nahrazení obrázků stěn a ledovců | ||||
| 4.2.2021 13:20 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 3.2.2021 16:37 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | 1. odstraněna kontrola playerRef if (playerRef == null) error = true;, která zamezí informovat uživatele o chybě 2. přejmenován Borders1 prefab na Borders1, takto je pojmenován v okně hierarchi | ||||
| 26.1.2021 20:05 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 26.1.2021 20:04 | Editace | David Hartinger | Poangličtění názvů objektů | |||||
| 25.1.2021 16:10 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | |||||
| 1.12.2020 13:03 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 2.7.2020 11:31 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 29.6.2020 13:31 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | Oprava na draka | ||||
| 23.6.2020 20:16 | Editace | David Hartinger | Přidání dalších obrázků k postupu i ke stažení | |||||
| 21.5.2020 11:39 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | Všechny TODO které jsem byl schopný dodat opraveny. | ||||
| 18.3.2020 11:08 | Editace | Michal Čápka | Přidání automatické předchozí/další lekce | |||||
| 2.1.2020 13:14 | Publikace | David Hartinger | ||||||
| 1.1.2020 20:45 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | první část tutorialu | ||||


