Historie změn - Unity (C#) Android - MenuPart, Eraser a pozadí
| Datum | Akce | Jméno | Text | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 11.3.2021 15:32 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 6.3.2021 22:44 | Předáno ke schválení | ![]()  | 
            peet.d | Změna obrázku se scénou na aktuální grafiku (horní část) | ||||
| 18.2.2021 13:07 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 10.2.2021 15:15 | Předáno ke schválení | ![]()  | 
            peet.d | 1) Můžete si vybrat, jaký se vám bude více líbit, my v tutoriálu budeme používat toto pozadí: background3.png změněn obrázek na background2.png, který se skutečně používá v tutoriálu a je použit i ve finálním projektu. 2) ReactionScript - jmenuje se R | ||||
| 29.1.2021 18:59 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 27.1.2021 7:43 | Předáno ke schválení | ![]()  | 
            peet.d | 1. Myslím si, že je pro naše účely dostačují. Oprava překlepu dostačují -> dostačující 2. Dále jim přidáme Tag Stalag. To uděláme pomocí Inspector na prefabu -> Tag -> add Tag. Přidána zmínka, že je tag ještě potřeba prefabu přiřadit 3. Také musí | ||||
| 1.12.2020 13:03 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 8.7.2020 11:27 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 4.7.2020 13:11 | Předáno ke schválení | ![]()  | 
            Jan Kubice | úprava na draka | ||||
| 24.6.2020 12:27 | Editace | David Hartinger | Přidání obrázků k výkladu | |||||
| 17.6.2020 19:10 | Předáno ke schválení | ![]()  | 
            Jan Kubice | udělané TODOčka | ||||
| 22.4.2020 22:16 | Publikace | David Hartinger | ||||||
| 19.4.2020 15:46 | Předáno ke schválení | ![]()  | 
            Jan Kubice | |||||
				

