Historie změn - Unity (C#) Android - Plivání ohně
Datum | Akce | Jméno | Text | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4.2.2021 13:18 | Editace | David Hartinger | ||||||
1.2.2021 7:51 | Předáno ke schválení | peet.d | 1. Zároveň zmenšíme `Shape`, `radius` na `0.01`. Nemlěla by být čárka, opraveno. 2. Využijeme Box Collider 2D a pod tento objekt přidáme Využijeme `Box Collider 2D` a pod tento objekt přidáme 3. PlayerMove -> PlayerMovement 4. IEnumeratorDeacti | |||||
1.12.2020 13:01 | Editace | David Hartinger | ||||||
15.9.2020 18:44 | Editace | David Hartinger | ||||||
15.9.2020 18:43 | Publikace | David Hartinger | ||||||
12.8.2020 19:30 | Předáno ke schválení | Jan Kubice |