Historie změn - Unity (C#) Android: Start, Skóre, PlayerPrefs
| Datum | Akce | Jméno | Text | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 11.3.2021 15:34 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 6.3.2021 23:14 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | Změna obrázku stalagu za aktuální grafiku | ||||
| 18.2.2021 13:06 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 10.2.2021 14:49 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | 1) přejmenování HighScoreScript na aktuální název: HighScore | ||||
| 29.1.2021 19:01 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 27.1.2021 15:45 | Předáno ke schválení | ![]() |
peet.d | 1. Dnes se podíváme na počítač skóre a také na počkání na startu... Nahrazení slova počítač slovem počítání - na několika místech 2. Tento skript bude, jak si tušíte, přičítat skóre. Oprava překlepu si -> asi 3. Když přes náš trigger přeletí hráč, | ||||
| 1.12.2020 13:02 | Editace | David Hartinger | ||||||
| 9.6.2020 22:20 | Publikace | David Hartinger | ||||||
| 10.5.2020 10:36 | Předáno ke schválení | ![]() |
Jan Kubice | |||||


